امروز برگزار می شود؛

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان با اجرای 9 نمایش صحنه ای به کار خود پایان داد.

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود مصباح دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان افزود: در روز سوم و پایانی اجرای نمایش های بیست و نهمین جشنواره تئاتر  استان همدان که شامگاه چهار شنبه پایان یافت،نمایشهای روبان های مشکی را از گوشه ی قاب عکس بردار به کارگردانی مهدی شادمانی روشن از همدان، اعترافاتی درباره ی زنان به کارگردانی مزدک مهیمنی از همدان و دریا زدگی به کارگردانی کیان مرادی و مسعود رضی از نهاوند به صورت صحنه و نمایش تنفس به کارگردانی مجید قدیمی از شهرستان رزن در بخش خیابانی در مجتمع فرهنگی و هنری  امام خمینی(ره)  نهاوند اجرا شدند.

وی گفت: در بیست ونهمین جشنواره تئاتر استان همدان که از روز دوشنبه ۲۰ شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نهاوند آغاز شد ۹ نمایش صحنه ای از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و بهار، سه نمایش خیابانی از شهرهای همدان و رزن و یک نمایش جنبی از شهرستان اسد آباد به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان  افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری حضرت امام خمینی(ره)  نهاوند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

مصباح با اشاره به اینکه برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره امروز در مراسم اختتامیه معرفی می شوند، تصریح کرد: در نهایت دو اثر نمایشی به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر فجر معرفی می شوند.

وی گفت: رامتین خداپناهی، عطاالله کوپال و علی ایزدی اعضا هئیت داوران این دوره از جشنواره تئاتر استان همدان محسوب می شوند.

انتهای پیام/ص.ف

پایان جشنواره تئاتر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.