آتش سوزی چهار باب مغازه و یک منزل مسکونی دررشت

چهار باب مغازه و یک منزل مسکونی بامداد امروز دررشت آتش گرفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت : آتش سوزی در یک باب مغازه صافکاری در ساعت 2 و پنچاه دقیقه بامداد امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که 43 آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی با 14 دستگاه خودروی اطفا به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا (ع) – آج بیشه اعزام شدند .

وی گفت: با توجه به پیوستگی سقف های چوبی همجوار و شدت گسترش آتش به 3 مغازه دیگر ،با تقسیم آتش نشانان به چهار گروه اطفا یی از گسترش و پیشروی آتش جلوگیری شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در ادامه به وجود یک انبار مملو از مایعات قابل اشتعال همچون تینر و کاربیت در همجواری مغازه آتش گرفته اشاره کرد و افزود : متاسفانه عدم وجود تابلو در سردرب برخی از این مغازه ها یکی از مشکلات اصلی در آتش سوزی شب گذشته بود که انبار مملو از این مواد قابل اشتعال تابلو و مشخصه ای نداشت که درزمان جستجو توسط آتش‌نشانان مشاهده و خوشبختانه در اقدامی سریع از گسترش حتمی آتش پیشگیری شد.

مومنی گفت :همچنین هم زمان با این حادثه ،آتش سوزی یک باب منزل مسکونی ویلایی نیز در ساعت4 و سی دقیقه بامداد امروز اطلاع داده شد که 10 دستگاه خودروی اطفا و آبرسان با 38 آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی به محل حادثه در فاز 2 بلوار معلم -کوچه گلریزان 2 اعزام شدند .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به شدت و شعله های آتش، آتش نشانان از 3 طرف نسبت به اطفا و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند تا از سرایت حتمی آتش به مناطق همجوار جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه علت این دو حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: خوشبختانه این حوادث هیچ مصدومی نداشت .

 

انتهای پیام/ق

 

 چهار باب مغازه و یک منزل مسکونی در آتش سوخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.