رئیس هیات کاراته لرستان :

حضور ۱۳ لرستانی در مسابقات داوری آسیا

رئیس هیات کاراته لرستان گفت: ۱۳ لرستانی در مسابقات داوری کاراته آسیا حضور دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  غلامرضا قندی ظهر امروز در اولین دوره کاراته غرب کشور مسابقات و در جمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار است که چنین مسابقات تخصصی در استان لرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۸۰ ورزشکار در قالب هشت تیم برگزار شده که در بخش بانوان با حضور سه استان لرستان، ایلام و کرمانشاه و در بخش آقایان با حضور چهار استان لرستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه در حال پیگیری است.

رئیس هیات کاراته لرستان با اشاره به پیشرفت لرستان در رنکینگ مسابقات کشوری، بیان داشت: امسال شاهد مدال آوری بسیاری از کاراته‌کاران خانم و آقا در مسابقات جهانی و آسیایی بودیم که این نشان از پیشرفت و توجه به این رشته در لرستان دارد.

قندی در ادامه گفت: در حال حاضر ۲ تیم لیگ برتری بانوان و یک تیم در بخش آقایان داریم که تیم لرستان مقام نخست لیگ برتر آقایان در رده امید را به خود اختصاص داده است.

این مسئول با بیان اینکه از لرستان ۱۳ نفر در مسابقات داوری آسیا شرکت داشته، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و همچنین برگزاری کلاس‌های ارتقا داوری در بخش بانوان و آقایان از مهمترین برنامه‌های انجام شده هیات کاراته لرستان است.

انتهای پیام/ د



۱۳ لرستانی در مسابقات داوری آسیا حضور دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.