مدیرکل استاندارد لرستان:

غیر استاندارد بودن چرخ و فلک شهربازی کیو در خرم آباد

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه شهرداری برای تمام وسایل شهربازی مجوز استاندارد گرفته است؛ اظهارکرد: چرخ و فلک شهربازی کیو فاقد استاندارد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرضیه قنبریان، مدیرکل استاندارد لرستان گفت: مجوزهای استاندارد سازی معمولاً سه ساله‌اند اما شهربازی‌ها باید برای وسایل بازی استاندارد یک ساله بگیرند و اگر مهلت قانونی آن تمام شود دوباره باید درخواست استاندارد آن‏ها استعلام شود.

 غیر استاندارد بودن چرخ و فلک شهربازی کیو در خرم آباد

قنبریان افزود: شهرداری با پیمانکاران بخش خصوصی قرداد همکاری امضاء می ‏کند که براساس این قرارداد موظفند هرساله استعلام استاندارد وسایل بازی بگیرند.

وی در ادامه گفت: همچنبن چرخ و فلک شهربازی کیو در شهر خرم آباد فاقد استاندارد است. 

غیر استاندارد بودن چرخ و فلک شهربازی کیو در خرم آباد 

مدیرکل استاندارد لرستان همچنین از تعطیل کردن شهربازی «دانشجو» خرم ‏آباد به دلیل استاندارد نبودن وسایل بازی آن خبر داد و گفت: متأسفانه شهرداری خرم ‏آباد در بحث استاندارد سازی وسایل بازی شهربازی «خانواده» همکاری لازم را ندارد و بعد از پلمپ کردن وسایل بازی توسط اداره کل استاندارد، دوباره اجازه فعالیت به بهره‏ بردار این شهربازی را می‏ دهد.

وی همچنین در رابطه با وسایل بازی مستقر در سطح پارک‎های لرستان گفت: متأسفانه هیچ‎کدام از این وسایل بازی مستقر در پارک‎ها استاندارد نیستند و ما این موضوع را به شهرداری اعلام کرده‎ایم.

انتهای پیام/ د

چرخ و فلک شهربازی کیو فاقد استاندارد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار