خادم پور:می توانستیم برنده این دیدار شویم

هافبک تیم نفت طلاییه گفت:بازی خیلی خوبی بود،نیمه اول بازی پایاپایی بود ما در نیمه نخست یک موقعیت صد درصد گل داشتیم که نتوانستیم از آن به درستی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سینا خادم پور پس از تساوی نفت طلاییه مقابل گسترش فولاد اظهار کرد:بازی خیلی خوبی بود،نیمه اول بازی پایاپایی بود به طوری که در نیمه نخست صاحب یک موقعیت صد درصد گل داشتیم که نتوانستیم از آن به درستی استفاده کنیم و حتی در نیمه دوم هم صاحب چند موقعیت خوب دیگر شدیم که به خوبی از آنها استفاده نکردیم.

او ادامه داد:بازیکنان گسترش در این بازی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ما ایجاد کنند.به اعتقاد من می توانستیم برنده این بازی شویم اما با بد شانسی به این امر دست نیافتیم.

خادم پور درباره مربیگری کریمی در تیم نفت طلاییه گفت:از روزی که علی کریمی به تیم ما اضافه شده است نه تنها زمین تمرینمان بلکه شرایط مان هم نسبت به قبل بهتر شده است.همچنین طبق گفته مسئولان قرار شده امشب یا فردا حدود 10 درصد مطالبات مالی بازیکنان پرداخت شود.شک نداشته باشید در ادامه راه می توانیم با حضور کریمی به نتایج خوبی برسیم.

هافبک تیم نفت طلاییه در پایان درباره عملکردش در این دیدار گفت:بله بازی خوبی بود و روز به روز سعی می کنم بهترین بازی هایم را برای تیم نفت به نمایش بگذارم.

بیشتر بخوانید:

نفت طلائیه ۰ - گسترش فولاد ۰ / کریمی در اولین تجربه یک امتیازی شد + حاشیه‌ها

گاف بزرگ در لیست باشگاه نفت طلائیه + عکس

حضور کارگردان معروف در ورزشگاه تختی/ فحاشی پرسپولیسی ها به استقلال

انتهای پیام/

اظهارات هافبک نفت طلاییه درباره تساوی این تیم مقابل گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار