مالک باشگاه نفت: کریمی در نفت معجزه کرده است

جهانیان معتقد است علی کریمی با ورودش به نفت معجزه کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمید رضا جهانیان مالک باشگاه نفت بعد از مساوی برابر گسترش فولاد گفت: مشکلات با حضور علی کریمی از بین رفت و روحیه تحلیل رفته بازیکنان بازیابی شد. کریمی معجزه کرد و نتیجه آن را خواهیم دید.

او درباره شکایت مالک قبلی نفت افزود: ما ابتداد قراردادهای مالک قبل را دیدیم و بعد اقدام کردیم. 10 شرط برای خریداردر قرارداد وجود داشت که مالک قبلی به هیچ کدام عمل نکرده بود. به همین دلیل قرارداد لغو شد و از خریداران جدید دعوت شد. اهلیت ها اثبات شد. رقابت فشرده ای بود. در نهایت ما در کمال ناباوری انتخاب شدیم. گزینش سختی بود و سوالات سختی از ما شد.

جهانیان ادامه داد: کریمی در آسیا ستون است و طرفداران زیادی دارند. برای کسانی که به فوتبال علاقه دارند اما سرگردان هستند برنامه های خوبی داریم که از طریق جراید اعلام می کنیم.

مالک باشگاه نفت درباره بازیکنان خط خورده از سوی کریمی اظهار کرد: کریمی مسئول فنی است و به او اعتماد داریم. با نظر اوبرخی از لیست خط خوردند. وظیفه ما جلب رضایت آن هاست. بیشتر قرارداد این بازیکنان برای مدیدیت قبل است.

جهانیان درباره فوتبال سنتی و مدرن خاطر نشان کرد: یکی از دلایل عدم رشد فوتبال ایران مدیریت سنتی و نوع اطلاع رسانی هاست. در ایران رایج است رسانه ها و خبرنگاران نقاط تاریک بازیکنان و مربیان را پررنگ می کنند به همین دلیل فوتبال ایران در حاشیه است. این اتفاقات در اروپا نمی افتد. ما برای این موضوع برنامه داریم.

بیشتر بخوانیم:

نفت طلائیه ۰ - گسترش فولاد ۰ / کریمی در اولین تجربه یک امتیازی شد + حاشیه‌ها

حضور کارگردان معروف در ورزشگاه تختی/ فحاشی پرسپولیسی ها به استقلال

گاف بزرگ در لیست باشگاه نفت طلائیه + عکس

 انتهای پیام/ 

 اظهارات جهانیان درباره تیم نفت طلائیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار