«خانواده من» به مناسبت روز خانواده روی آنتن می‌رود

ویژه برنامه تلویزیونی «خانواده من» به صورت زنده از آنتن شبکه دو پخش می‌شود.

«خانواده من» به مناسبت روز خانواده روی آنتن می‌رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه تلویزیونی «خانواده من»، شنبه 25 شهریور به مناسبت «روز خانواده» در دو بخش صبح و عصر به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز نزول سوره هل اتی در روز 25 ذی الحجه و « روز خانواده» ، ویژه برنامه عیدانه با عنوان «خانواده من» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این برنامه شنبه 25 شهریور در دو بخش، صبح ساعت 11 تا 12:30 و عصر ساعت 17:30 تا 18:50 به صورت زنده، و با محوریت دیگرخواهی، انفاق و گذشت و مهرورزی بی‌دریغ و بدون توقع روی آنتن می‌رود.

در «خانواده من» شاهد حضور مهمانانی هستیم که تاثیرگذاری خود را در جامعه شناخته‌اند و در مسیر صحیح نقشی که می‌توانند در آینده داشته باشند گام برمی‌دارند.

همسر شهید مدافع حرم سیدحمید تقوی‌فر، سعیده دلمرادی و همسرش سید محمد موسویان ( زوج معلم روستا)، آیدا پوریا نسب و همسرش آزاد مطهری( زوج خیر) و آقای سید حیدر پرپینچی (باغدار خیر قزوینی) از جمله میهمانان برنامه خواهند بود.

حجت‌الاسلام سعید کرمی، هم در خصوص شان نزول سوره هل اتی و مشخصات خانواداه بخشنده به عنوان کارشناس در «خانواده من» حضور خواهد داشت.

علی‌اکبر کریمی تهیه‌کنندگی و مرجان بیات سردبیری این برنامه را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/

ویژه برنامه شبکه دو سیما در روز خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار