بائوزا سرمربی عربستان شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را بر عهده گرفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فدراسیون فوتبال عربستان تنها 9 روز پس از صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی 2018 ، ادگاردو بائوزای آرژانتینی را جایگزین «برت فان مارویک »سرمربی هلندی خود کرد.

قرارداد مارویک با سعودی ها به پایان رسیده و در حالی که این مربی هلندی موفق شد عربستان را به جام جهانی روسیه برساند ،مقامات فدراسیون فوتبال این کشور در تصمیمی عجیب ترجیح دادند قرارداد او را تمدید نکنند و سکان هدایت تیمشان را به بائوزا بسپارند.

بائوزا در ماه مه 2017 به عنوان سرمربی امارات متحده عربی منصوب شد و در رقابت های انتخابی جام جهانی به همراه این تیم 1-1 با تایلند مساوی کرد ، 2-1 برابر عربستان سعودی به پیروزی رسید و مقابل عراق 1-0 شکست خورد.
.
اولین وظیفه بائوزا آماده سازی عربستان برای جام جهانی تابستان آینده است، آنها پس از سال 2006 ،برای اولین بار به رقابت های جهانی بازگشته اند

این مربی 59 ساله سومین مربی آرژانتینی خواهد بود که هدایت عربستان سعودی را در جام جهانی به عهده می گیرد، پیش از او خورخه سولاری (در جام جهانی 1994آمریکا) و گابریل کالدرون (در جام جهانی 2006آلمان) این سمت را داشتند.


انتهای پیام/


عربستان سرمربی جدید استخدام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار