صبح امروز انجام شد

افتتاح 210 طرح در صدا و سیمای مرکز اصفهان

٢١٠ طرح فنی، توليدی و پشتيبانی صدا و سيمای مركز اصفهان بالغ بر ٢٧٠ ميليارد ريال صبح امروز با حضور رئیس سازمان صدا و سیما افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، 210 پروژه فنی، تولیدی و پشتیبانی صدا و سیمای مرکز اصفهان بالغ بر 270 میلیارد ریال صبح امروز با حضور عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، رسول زرگرپور استاندار اصفهان و مسعود احمدی افزادی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

58 مورد دیجیتال‌سازی ایستگاه‌های تلویزیونی با اعتبار 4.8 میلیارد تومان، 6 دستگاه رادیو مایکروویو ایستگاه‌های پرقدرت و متوسط ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای با اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون تومان، 119 دستگاه فرستند اف.ام با اعتبار یک میلیارد و 270 میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها بوده است.

مونیتورینگ واحد سیار اندازه‌گیری امواج(ارسال و دریافت)، نیوزروم، مرکز تلفن، مانیتورینگ جامع ارتباطات زمینی و ماهواره، فرستنده‌های اف.ام و تی‌اس.3 ایستگاه کاشان، فرستند تی‌.اس.3 ایستگاه «کوه‌پنجه»، ساخت و تجهیز ایستگاه ماهورک، آنتن فرستنده و راک صوتی فرستنده شهرستان چادگان، سنکرون‌سازی فرستنده‌های «حبیب‌آباد» و «خور و بیابانک» نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز مورد افتتاح بهره‌برداری قرار گرفت.

ایجاد ساختمان و تأسیسات کتابخانه، سالن جلسات و اداری، ساختمان ولایت، بازسازی ایستگاه‌ها، واحد سیار تلویزیونی، تعویض میکسر، ایجاد رژی‌پلی اوت نوسازی نور استودیو، بازسازی کف و دیوار استودیو، راه‌اندازی پلی‌اوت‌های جدید هم از جمله پروژه‌های شاخص فنی و عمرانی آماده افتتاح صدا و سیمای مرکز اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرحهای صداوسیمای مرکز اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.