رئیس اداره ثبت احوال الیگودرز:

هزار و ۶۵ نوزاد در پنج ماهه اول امسال در الیگودرز متولد شدند

رئیس اداره ثبت احوال الیگودرز از تولد هزار و ۶۵ نوزاد و مرگ ۲۷۳ نفر درپنج ماهه اول امسال در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد میرزایی مقدم، رئیس اداره ثبت احوال الیگودرز گفت: در پنج ماهه اول امسال تعداد هزارو ۶۵ نوزاد در سطح شهرستان متولد شده است که به طور میانگین درهرشبانه روز ۷ نوزاد متولد شده است.

وی ادامه داد: میزان مرگ ومیر در پنج ماهه اول امسال نیز ۲۷۳ نفر بوده است و در برابرهر ۱۰۰ نفر فوت زنان،۱۱۱ نفر مرد فوت شده اند.

میرزایی اضافه کرد:در سال گذشته ۲ هزار و ۶۶۳ نوزاد در شهرستان متولد شده است و همین سال نیز هزار و ۵۴۶ ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به سال ۹۴ شاهد افزایش ۳/۱ درصدی بوده ایم.

رئیس اداره ثبت احوال الیگودرزگفت: امسال به ترتیب حسین، ابوالفضل، امیر علی، کیان و محمد طا‌ها در بین اسامی پسران، فاطمه، رها، باران، زهرا، یسنا بیشتر فراونی را در بین اسامی دختران داشته اند.

وی صدور کارت هوشمند ملی در پنج ماهه اول امسال اشاره کرد وافزود: از اواخر سال ۹۴ تا کنون ۵۳ هزارو ۸۰۹ مورد به متقاضی صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۰ هزار و ۴۸۴ مورد کارت هوشمند صادر شده است و ۴۴ هزار و ۳۰۵ کارت تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام/م

تولد هزار و ۶۵ نوزاد در پنج ماهه اول امسال در الیگودرز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار