رئیس پلیس راه استان سمنان;

47 مجروح در حوادث رانندگی در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : در شبانه روز گذشته حوادث رانندگی در این استان بالغ بر ۴۷ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وقوع یک حادثه تصادف طی روز گذشته در شاهرود گفت : واژگونی پراید به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در محور طرود-شاهرود باعث جان باختن دو نفر شد که یکی از آنها یک بانوی باردار بود که شدت جراحات وارده وی را به بیمارستان نرساند.


وی با بیان اینکه این رخداد در کیلومتر ۱۲۵ محور شاهرود-طرود رخ داد، افزود: هر دو جان باخته این حادثه خانم بودند و در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شد که با کمک فوریت های پزشکی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل و تحت درمان است.


رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل حوادث رانندگی را به خود اختصاص می دهد، ابراز داشت: صبح جمعه نیز در کیلومتر ۹ جاده شاهرود-سبزوار بر اثر تصادف کامیون و سمند شش نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.


خسروجردی ادامه داد: برخورد یک دستگاه اتوبوس و مینی بوس مسافربری در ساعت۵:۳۰ صبح جمعه در خروجی بخش دهنمک در ایوان کی نیز ۴۰ نفر مصدوم برجای گذاشت، مینی بوس مذکور حامل کارگران یک شرکت تولیدی از گرمسار به سمت دهنمک بود که به دلیل عدم رعایت حق تقدم این وسیله نقلیه در فاصله یک کیلومتری این بخش با اتوبوس مسافربری مشهد-شهریار کرج برخورد کرد.


وی افزود: محورهای استان سمنان به دلیل یکنواختی به واسطه کویری بودن مسیر به شدت مستعد خواب آلودگی است که رانندگان باید در تردد از این مسیر دقت نظر داشته باشند و باید گفت رعایت موارد ایمنی می تواند خاطره یک سفر در پایان تعطیلات تابستان را لذت بخش کند.

 

انتهای پیام / ه

 

وقوع سانحه رانندگی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.