ضرورت تشکیل انجمن صنفی معلمان

دومین نشست کارگروه پیگیری مطالبات فرهنگیان با حضور نماینده مردم بافق در مجلس، رییس آموزش و پرورش بافق و اعضای کارگروه در این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در این نشست مهمترین راه برای رسیدن به اهداف و خواسته های معلمان را تشکیل انجمن صنفی عنوان کرد و گفت:دغدغه و مشکلات معلمان از طریق تشکل صنفی برطرف می شود.

محمد رضا صباغیان در خصوص جلسات خود در زمینه مشکلات فرهنگیان با برخی از مسوولان تصریح کرد:تاکنون مشکلات فرهنگیان اعم از مشکلات معیشتی، دغدغه های بازنشستگان و مسائل معلمان بسته حمایتی،با وزیر سابق آموزش و پرورش و وزیر جدید آموزش و پرورش در دولت دوازدهم مطرح شده است.

وی با اشاره به طرح موضوع تشکل های صنفی در دیدار با وزیر کشور بیان داشت: بنا به گفته وزیر کشور برای تشکل انجمن صنفی هیچ منع قانونی وجود ندارد و معلمان باید با جدیت پیگیر انجمن صنفی باشند.

همچنین در این نشست ، در خصوص موضوعاتی نظیر واگذاری زمین و مشکلات مربوط به زائر سرای فرهنگیان بحث و تبادل نظر و در خواست های عنوان شده در شورای آموزش وپرورش بافق مصوب شد.

انتهای پیام/ص

معلمان با تشکلات صنفی می توانند به تمام خواسته های خود برسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار