خطیب جمعه هرات؛

تفکرات امام و انقلاب باید کاملا بر مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکم باشد

خطیب جمعه هرات قتل عام مسلمانان میانماری، سکوت مجامع بین المللی و ابر قدرتهای مدعی حقوق بشر را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام جعفری به مسئله کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و اظهارداشت حضرت امام خمینی شرط مقابله با مستکبرین اتحاد ایمانی است و رسیدن به مرز قدرت جهانی متاسفانه می بینیم که مجامع بین المللی سکوت کردند و هم کشور های اسلامی لال شده اند در حالی که مجامع بین المللی به خاطر رضایت شان بر این کار محرمانه سکوت کردند.

خطیب جمعه هرات در ادامه گفت شایسته لازم ملت های مسلمان و سران کشور های اسلامی به خاطر وحدت ایمانی که دارند اعتراص نمی کنند و از راه های مختلف مقابله می کنند هم با ابزار های سیاسی, اقتصادی و قطع روابط وادار کنند که جان و مال مسلمانان در امان باشد و از کشتار مردم فقیر و مظلوم جلوگیری کنند.

خطیب جمعه هرات به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت تفکرات امام و انقلاب باید کاملا بر مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکم باشد.

انقلابی فکر و عمل کردن و هیچ مصوبه و موضوع گیری و اقدامی متفاوت با مبانی اصلی انقلاب و میراث گرانقدر امام از ان مشاهده شود و جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام هم از جهت اینکه یادگار امام و یاداور سیاست های امام و هم محصول انقلاب است و از جهت مدیریت کشور و سیاست های کلی نظام موثر و جایگاه بسیار مهمی برشمرد.

امام جمعه هرات با بیان گرامیداشت روزخانواده و تکریم بازنشستگان افزود امروز خانواده مهمترین رکن بعنوان جامعه است و مورد هدف استکبار و جهان عرب و بد خواهان است وی افزود امروز سلامت خانواده روی مسائل اجتماعی جامعه تاثیرگزار است بنابراین خانواده ای که پدر و مادر در ان نسبت به هم محترم ,صمیمی و با ارامش و مهربان و نسبت به فرزندان ابراز مسئولیت داشته باشند اساس اصلاح واقعی و پایدار در یک کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/ص

نمازجمعه این هفته هرات به امامت حجت الاسلام جعفری اقامه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار