فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان

دستگیری شرور و سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری شرور و سارق سابقه دار و مسلح به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

دستگیری شرور و سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان نیکشهر، شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و قاتل مسلحی را که به دلیل شرارت های متعدد در جنوب استان تحت تعقیب بود را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کاراگاهان پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی روز گذشته مخفیگاه این متهم را شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند، که این سارق به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شد.

سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس در این درگیری مسلحانه ضمن دستگیری این شرور، از وی یک چاقو و قمه یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیر متنابهی مهمات را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به به اینکه این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد، تصریح کرد: این سارق مسلح دارای 13 فقره سابقه سرقت مسلحانه و عادی موتورسیکلت در شهرستان نیکشهر، قتل مسلحانه یک نفر در سال 95 و جعل اسناد دولتی را دارد.

انتهای پیام/ع

دستگیری شرور و سارق مسلح درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار