سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران:

20 ساعت کار روزانه برای صدور روادید اربعین

کارکنان سفارت عراق در جمهوری اسلامی ایران برای صدور روادید اربعین در هفته‌های آخر محرم روزانه حدود 20 ساعت فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،راجح الموسوی سفیر کشور عراق در جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در جریان بازدید از آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری گفت: زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی از همین روزها برای ثبت‌نام و دریافت ویزا اقدام کنند.

وی افزود: استقبال ایرانی ها از مراسم اربعین حسینی به گونه ای است که سفارت عراق در ایران در هفته پایانی محرم تا 20 ساعت در روز فعال است.

سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عراق آماده خدمت به زائران مازندرانی اربعین حسینی است، گفت: زائران اربعین حسینی برای عراق نعمت هستند و مردم و دولت عراق تمام تلاش خود را برای میزبانی از این زائران به‌کار می‌گیرند.

راجح الموسوی افزود: اربعین حسینی ارتباط ایران و عراق را چندین برابر کرد که اینها از برکات امام حسین(ع) است.

سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بعضی کشورها تلاش می‌کنند وحدت ایران و عراق را از بین ببرند، گفت: این کشورها باید بدانند وحدت ایران و عراق هیچگاه از بین نمی‌رود و پایدار است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای پدر وحدت شیعه و سنی هستند، افزود: امام خامنه‌ای فقط برای ایران نیست بلکه برای همه مسلمانان جهان هستند و من چفیه آقا را دوست دارم.

راجح الموسوی گفت: امنیت ایران در تاریخ مثال‌زدنی است و ایران تاریخ بسیار بزرگی دارد خوشحالم که در این کشور حضور دارم.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این بازدید، نصب پرچم بارگاه امام حسین(ع) در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری را خواستار شد که سفیر عراق در جمهوری اسلامی قول داد به زودی پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) به آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری اهدا و در این بقعه متبرک به اهتزاز درخواهد آمد.

انتهای پیام/ک

زائران اربعین زودتر اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.