طاهری: تغییر سرمربی تیم آخرین حربه باشگاه سپاهان است

مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان گفت: تغییر و تحولات در کادرفنی تیم آخرین حربه باشگاه است و خیلی زود سرمربی تیم خود را تغییر نمی دهیم.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست سپاهان برابر فولاد خوزستان بیان کرد: برد و باخت  در هر بازی ذات فوتبال است و برای تمام تیم ها اتفاق می افتد که در بعضی از بازی ها نتیجه لازم را نگیرند و سپاهان هم از این موضوع مستثنی نیست.

اودرباره اینکه سپاهان نیاز به تغییرات در کادر فنی دارد یا نه! عنوان کرد: تیم ما تاکنون 6 بازی در لیگ برتر فوتبال انجام داده است و بازی های زیادی پیش رو دارد. به هر حال تعویض سرمربی هر 6 ماه یک بار درست نیست و ما باید صبر کرده تا تیم به ثبات برسد.

نقاط ضعف و قوت تیم را با حضور کرانچار بررسی می کنیم 

طاهری درباره اینکه مسئولان استقلال به منصوریان اولتیماتوم دادند، تصریح کرد: من کاری به مسئولان استقلال ندارم که به منصوریان اولتیماتوم دادند. طبق برنامه هر هفته جلسه ای با کرانچار برگزار می کنیم و نقاط ضعف و قوت تیم را با حضور سرمربی تیم بررسی می کنیم.همچنین کرانچار گزارشی از وضعیت تیم در اختیار ما قرار می دهد و اقدامات لازم را در جهت حل مشکلات تیم انجام می دهیم.

بحثی درباره تغییر کرانچار مطرح نیست 

مدیر عامل سپاهان درباره جلسه هیئت مدیره این تیم بیان کرد: در جلسه هیئت مدیره بحثی در مورد تغییر کرانچار نشد و اعضای هیئت مدیره موافقت خود را برای حفظ کرانچار اعلام کردند.

او ادامه داد: در حال حاضر تمام  نیازهای کرانچار را برآورده کردیم و همه امکانات را در اختیار سرمربی تیم گذاشتیم تا تیم نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد.  

مدیرعامل سپاهان عنوان کرد:  تیم ما در برخی از پستها نیاز به تقویت داشت که با جذب بازیکنانی همانند علی کریمی نقاط ضعف خود را پوشش دادیم.

تذکرات لازم را به کرانچار دادیم 

طاهری درباره ناراحتی هواداران بابت ناکامی سپاهان در لیگ برتر خاطر بیان کرد: تیم ما تاکنون نتایج لازم را کسب نکرده است و همه از این موضوع ناراحت هستیم. به هر حال تغییر و تحولات در کادر فنی آخرین حربه باشگاه است و خیلی زود سرمربی خود را تغییر نمی دهیم. تذکرات لازم را در جلسات کمیته فنی به کرانچار می دهیم تا وی اقدامات لازم را در جهت رفع نقاط ضعف تیم انجام بدهد.

مدیر عامل سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم  ما در هفته های آینده نتایج لازم را در لیگ برتر کسب کند تا دل هواداران خود را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار