جلالیان مطرح کرد؛

ضرورت توسعه مراکز با کیفیت علمی در کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز از ضرورت توسعه مراکز با کیفیت علمی در کشور خبر داد.

فعالیت دانشگاه پیام نور استان البرز در راستای توسعه کیفی و ارتقای کیفیتبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در نشست روسای دانشگاه پیام نور که امروز در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور با 20 هزار دانشجو در 6 مرکز و واحد در حال فعالیت است و توسعه این دانشگاه با توجه به موقعیت این دانشگاه در کنار بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور، می تواند امکانات مطلوبی را برای تعلیم، تربیت و حتی اشتغال و تولید توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه فراهم کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مدیران دانشگاه پیام نور با همتی مضاعف برای توسعه کمی و ارتقای کیفیت دانش در دانشگاه ها فعالیت می کنند و تداوم این راه می تواند ما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی موفق کند.

دستاوردهای دانشگاه ها در پیشرفت علم در کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز تصریح کرد: در سال های اخیر با نگاه ویژه ای که دولت و وزیر علوم به توسعه، پیشرفت و مراکز علمی و آموزشی دارد،  دستاوردهای مهمی را کسب کرده ایم.

جلالیان افزود: همچنین مدیران ارشد دانشگاه پیام نور نیز با همتی مضاعف و با تدبیر توانسته در مسیر توسعه کیفی و ارتقا سطح علمی و آموزشی کشور حرکت کنند.

وی عنوان کرد: توسعه مراکز علمی و با کیفیت مانند دانشگاه پیام نور در استان البرز می تواند ما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری کمک کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز یادآور شد: توسعه دانشگاه در استان البرز که ظرفیت های بالا تولیدی و صنعتی منابع انسانی دارد می تواند شرایط را برای تربیت و تعلیم در نهایت اشتغال و تولید به دست فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.