رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

تمدید مهلت نام نویسی سرویس مدارس

زمان نام نویسی سرویس مدارس در شیراز تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند تا ۲۹ شهریور با ورود به سامانه ثبت نام به نشانی الکترونیکی www.shirazs.ir برای نام نویسی، تعیین نوع سرویس و اعلام مسیر خانه بر روی نقشه اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این سایت، امکان پرداخت الکترونیکی هزینه سرویس مدارس فراهم شده است و اولیای دانش آموزان می‌توانند اقساط سرویس مدرسه فرزندشان را به صورت غیر حضوری از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازهای بانک‌ها بپردازند.

 محسن کلاری تصریح کرد: با راه اندازی این سایت الکترونیکی، مشکلات سرویس مدارس دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس حل می‌شود.

 محمد مرادپور مدیر اجرایی سرویس مدارس سازمان دانش آموزی فارس بیان کرد: پارسال هیچ حادثه‌ای در حوزه سرویس مدارس اتفاق نیفتاده است، و با توجه به امنیت دانش آموزان، این حوزه در سال تحصیلی جدید با شعار امنیت، تربیت و سلامت شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امسال ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شیراز را بانوان تشکیل می‌دهند، که از این تعداد ۲۵ درصد سرپرست خانوار هستند، افزود: بیشتر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که راننده سرویس مدرسه فرزندشان بانوان باشند که دلیل این موضوع نظم، انضباط و ارتباط اجتماعی مناسب بانوان راننده سرویس مدارس است.

مرادپور با اشاره به این که هر ساله بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، شهریه سرویس مدارس تعیین می‌شود، تصریح کرد: امسال با توجه به کاهش تورم نسبت به پارسال ۱۰ درصد به شهریه سرویس مدارس اضافه شده است.

وی در خصوص تعداد سرنشینان سرویس مدارس گفت: تعداد سرنشینان هر سرویس بر اساس ظرفیت درج شده کارت خودرو است و هرگونه تخلف از سوی رانندگان غیر قانونی است.

مدیر اجرایی سرویس مدارس دانش آموزی فارس با اشاره به اینکه ۱۷ بازرس ویژه، پیگیر تخلفات رانندگان سرویس مدارس هستند، گفت: افراد مجرد نمی‌توانند خدمات سرویس مدارس را انجام دهند مگر اینکه کارت صلاحیت از سوی سازمان تاکسیرانی برای آنان صادر شده باشد.

مرادپور با اشاره به برگزاری مانور سرویس مدارس در ۲۹ شهریور در بولوار چمران شیراز ادامه داد: در این مانور ۲۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شیراز برای آشنایی با آدرس منزل دانش آموزان و اولیای آن‌ها به درِ منازل آن‌ها می‌روند.

انتهای پیام/ن

نام نویسی سرویس مدارس در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.