آموزش وپرورش؛

شرکت گازبیش از12 میلیارد ریال ازمدارس اشترینان طلب دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش اشترینان گفت: شرکت گاز ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ازمدارس بخش اشترینان بروجرد طلب دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیرصارمی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش اشترینان با اشاره به اینکه این بدهی متعلق به ۱۳ سال است اظهارکرد: به دلیل مشکلات مالی این هزینه‌ها پرداخت نشده است.

به گفته وی سه تا مدرسه درروستا وبخش اشترینان فرسوده توسط خیرین تعهد ساخت شده است که بعد از تخریب ر‌ها شده اند واین موضوع مشکلاتی به وجود آورده است.

رئیس آموزش و پرورش اشترینان بیان کرد: مدرسه سمیه اشترینان تا مرحله سقف دوم نیز پیش رفته، ولی همچنان باقی مانده است وخیراین طرح به علت مشکلات مالی ازادامه عملیات اجرایی بازمانده است.

صارمی اضافه کرد: ۲ مدرسه درروستای دهریزوتوده زن نیزتوسط این خیرتعهد ساخت شده که آن‌ها نیزر‌ها شده اند.

وی افزود: ۲۸ مدرسه دربخش اشترینان عمری بالای ۳۰ سال دارند که فرسوده و برای حضور دانش آموزان خطرناک هستند که باید خیرین برای بازسازی این مدارس به یاری آموزش و پرورش این بخش بشتابند.

رئیس آموزش و پرورش اشترینان گفت: تاکنون خیرین کمک‌های شایانی به رفع مشکلات مالی مدارس بخش اشترینان کرده اند که ۷۰ درصد مشکلات با کمک خیرین مرتفع شده است.

صارمی اظهارکرد: تعداد پنج هزار و ۸۰۰ دانش آموزدر ۷۹ آموزشگاه و ۳۴۱ کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد. وی افزود: ۵۴۷ فرهنگی برای حضور درکلاس‌های درس در سال جدید تحصیلی ساماندهی شده وآمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: سه هزار و ۳۱۵ نفر دانش آموز کلاس اولی امسال در بخش اشترینان شروع سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

رئیس آموزش و پرورش اشترینان بیان کرد: تعداد ۵۰۰ دانش آموز پیش دبستانی برای سال جدید تحصیلی درمراکزبخش اشترینان ثبت نام شده اند.

بخش اشترینان با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن دارای ۴۰ روستا می‌باشد.

انتهای پیام/م

طلب بیش از12 میلیارد ریال شرکت گاز ازمدارس اشترینان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار