مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد:

احداث شش خانه جوان در شهرستان های استان اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: عملیات احداث شش خانه جوان در شهرستان های استان اصفهان از شش ماهه دوم سال جاری آغاز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان حسینی عصر دیروز در نشست با دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان افزود: احداث خانه های جوان در شهرستان های استان در دستور کار است که اولویت با شهرستان های بزرگتر و دارای جمعیت جوان بیشتر است.

وی بیان کرد: شهرستان های کاشان، خمینی شهر، نجف آباد، مبارکه، شهرضا و اصفهان در اولویت اول برای احداث خانه جوان هستند که در حال حاضر جانمایی مکان در برخی از شهرستان ها انجام شده و کار تملک زمین و تخصیص بودجه برای ساخت این خانه های جوان در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: کتابخانه، محیط ورزشی، دفتر سازمان های مردم نهاد، فضای تفریحی و فرهنگی از بخش های مختلف خانه های جوان است که برای اوقات فراغت جوانان پیش بینی شده است

وی با اشاره به نیاز برخی از سازمان های مردم نهاد به مکان برای فعالیت اداری سمن، اظهارکرد: احداث سمن سرا یکی از برنامه های ورزش و جوانان استان اصفهان در حوزه جوانان است که نخستین سمن سرای استان در محل مجموعه نصر اصفهان راه اندازی می شود.

سلطان حسینی با بیان اینکه سمن سرای استان اصفهان تا 15 روز آینده آماده می شود، یادآوشد: در محل سمن سرا دفاتری برای فعالیت اداری سمن ها، سالن اجتماعات و جلسات و دفتری برای مجمع جوانان استان اصفهان پیش بینی شده است.

وی به تخصیص اعتبار برای سازمان های مردم نهاد جوانان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال برای سمن های استان اصفهان اعتبار اختصاص یافت که بر اساس طرح و برنامه این اعتبارات توزیع شد و در سال جاری و سال های آینده این اعتبار روند روبه رشدی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م 

 

راه اندازی نخستین سمن سرای استان در محل مجموعه نصر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار