حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت: از ابتدای مهر ماه قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان خراسان شمالی حذف می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: این طرح در راستای تسهیل امور برای شهروندان و به منظور حفاظت از مولفه های زیست محیطی اجرا می شود.

وی با بیان این که طرح جایگزینی صورتحساب الکترونیکی به جای قبض کاغذی تلفن ثابت از جمله برنامه های در دست اجرا شرکت مخابرات ایران است،افزود: در این برنامه تا پایان سال جاری چاپ قبوض تلفن ثابت متوقف خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون این طرح در برخی از استان ها به اجرا درآمده و قبوض تلفن ثابت مشترکان خراسان شمالی نیز از ابتدای مهر ماه به صورت الکترونیکی و از طریق ارسال پیامک (SMS) و پیام صوتی به صورت ماهیانه به اطلاع مشترکان خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح مزبور از مهر ماه سال جاری گفت: مشترکان تلفن ثابت برای اطلاع از مبلغ و میزان کارکرد تلفن خود حداکثر تا پایان شهریور ماه می توانند از دستگاه گوشی تلفن همراه خود، شماره تلفن ثابت هشت رقمی خود را همراه با کد یا بدون کد استان به شماره 6002018058 پیامک (SMS) نموده تا از این پس صورت حساب تلفن ثابت را بر روی گوشی همراه خود دریافت کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: با حذف قبوض چاپی تلفن ثابت علاوه بر روش‌های جدیدی از جمله سرویس دایرکت دبیت یا پرداخت صورت‌حساب توسط بانک از طرف مشترک ارائه خواهد شد.

هاشمی همچنین از وجود مشوق هایی برای کسانی که قبض خود را بدون صورتحساب و به صورت مستقیم پرداخت می کنند خبر داد و گفت: کسانی که در بانک حساب دارند می توانند با بانک قرارداد بسته تا بدون دریافت صورتحساب قبض، بانکشان آن را به صورت مستقیم پرداخت کند. برای این کار مشوق هایی نیز از طرف مخابرات و بانک برای مشتریان در نظر گرفته شده تا انگیزه یافته و دیگر نیازمند قبض تلفن نباشند.

وی از مشترکان تلفن ثابت در استان خواست تا ضمن همراهی این مجموعه در راستای حفاظت از محیط زیست ،در صورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد با سامانه 2021 و یا شماره 32322020 واحد روابط عمومی مخابرات استان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/آ

از مهر ماه قبوض تلفن ثابت در استان خراسان شمالی متوقف می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.