دبیر همایش فعالان عرصه هیأت:

فعالیت 400 هیأت مذهبی در استان همدان

دبیر همایش فعالان عرصه هیئت در استان همدان از حضور 400 فعال هیأت های مذهبی در همایش فعالان عرصه هیأت در همدان خبر داد.

حضور 400 فعال هیأت های مذهبی درهمایش فعالان عرصه هیأت همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جلال تلطفی دبیر همایش فعالان عرصه هیأت در استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نخستین همایش فعالان عرصه هیئت های در استان همدان در خصوص هدف از نخستین همایش فعالان عرصه هیأت در استان همدان گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش دور هم جمع شدن ارکان و اعضای اصلی هیئات، مداحان و سخنرانان هیأت‌هاست.

وی افزود: هدف دیگر از برگزاری این همایش افزایش دانش هیأت های استان همدان است چراکه این همایش شامل نشست های تخصصی و عمومی است.

دبیر همایش فعالان عرصه هیأت در استان همدان با اشاره به اینکه هدف دیگر تشکیل این همایش را ارتباط تنگاتنگ نهادهای درگیر در این مسأله است ادامه داد: این همایش به صورت استانی برگزار می شود و از همه شهرستان های استان در این همایش شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 400 فعال هیأت مذهبی در این همایش حضور دارند، گفت: این همایش برای نخستین بار در استان همدان  برگزار شده اما این همایش در استان های دیگر نیز برگزار شده است، اما در این سطح در همدان برای نخستین بار بوده است.

وی در خصوص برنامه خاص هیئات در دهه نخست محرم خاطرنشان کرد: در ایام محرم برنامه خاص هیئات در روز اول محرم گردهمایی در باغ موزه دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و هیأت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

تلطفی اضافه کرد: این همایش با حمایت حوزه علمیه استان همدان، کانون مداحان استان، سازمان بسیج مداحان، شورای هیئات مذهبی و جامعه ایمانی مشعر استان همدان برگزار می شود و چون اساتید و مداحان گرانقدر کشوری و همچنین دبیر جامعه ایمانی مشعر سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای تقویت و افزایش سطح هیئات در نظر داریم که در هر فصل و مناسبت خاص مذهبی در طول چندین بار این مراسم در همدان برگزار شود.

انتهای پیام/ج

 فعال هیئت های مذهبی درهمایش فعالان عرصه هیأت همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار