کشف مجسمه‌های هیتلر در زیرزمین ساختمان ۱۴۳ ساله پارلمان اتریش

در عملیات بازسازی ساختمان پارلمان اتریش، ۲ مجسمه آدولف هیتلر و تعدادی نقاشی مربوط به دوران نازی‌ها در زیرزمین آن کشف شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از جروزالم پست، ساختمان پارلمان اتریش در وین که چندین امپراتوری، 2 جنگ جهانی و حتی عصر مدرن را شاهد بوده است، اسرار زیادی را در خود پنهان کرده است.

مقامات پارلمان اتریش اعلام کردند که روز جمعه زمانی که کارگران مشغول بازسازی ساختار مجسمه این پارلمان بودند، تعدادی اثر هنری مربوط به دوران نازی ها کشف کردند.

2 مجسمه آدولف هیتلر و 4 نقاشی مربوط به عصر نازی ها درون جعبه ای که در زیرزمین این ساختمان 134 ساله پنهان شده بود، کشف شد.

سخنگوی پارلمان اتریش اعلام کرد: زمانی که یک ساختمان با قدمت حدود 130 سال را بازسازی می کنید، کشف چنین چیزهایی اصلا تعجب برانگیز نیست.

این آثار هنری و مجسمه های کشف شده به دو تاریخ‌دان در دانشگاه وین که مشغول انجام تحقیقات در خصوص تاریخچه ساختمان پارلمان اتریش در عصر نازی ها هستند، تحویل داده شد.

پارلمان اتریش از سال 1938 تا زمان سقوط رایش سوم در سال 1945 مقر حضور حزب نازی ها بود.

گزارشها حاکی از آن است که عملیات بازسازی این ساختمان ممکن است چندین سال زمان ببرد به همین دلیل قانونگذاران هم اکنون از این ساختمان به قصر هافبرگ نقل مکان کرده‌اند.


انتهای پیام/

مجسمه‌های هیتلر در زیرزمین ساختمان پارلمان اتریش کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار