فرماندار سرخه:

کشف قاچاق کالا در سرخه کاهش یافت

فرماندار سرخه از کاهش 22 درصدی میزان کشفیات قاچاق در این شهرستان در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سرخه با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری با کاهش ۲۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا در شهرستان روبرو هستیم گفت : میزان قاچاق کالا در سرخه با فعالیت دستگاه های اجرایی، نظارتی و انتظامی و همچنین با استقرار سه ایست بازرسی در راه های مواصلاتی کاهش یافته است.

 

وی افزود: در شش ماهه اول سال۹۶، ۴۷ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال ایجاد شده که این میزان در مدت مشابه سال قبل که رقم یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی را شاهد بودیم، از کاهش ۲۲ درصدی خبر می دهد.

 

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه کالاهای گمرکی از قبیل تلفن همراه و خوراکی بخش عمده کشفیات شش ماهه اول سال جاری را به خود اختصاص داده اند، گفت: در نیمه نخست سال ۹۵ بالغ بر ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان کشف شده که این میزان در سالجاری با کاهشی ۵۰درصدی به ۳۰هزار لیتر رسیده است.

 

مویدی زاده بااشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه جدی به معضل قاچاق و برخورد با آن، تاکید کرد: یکی از مولفه های پیشرفت و توسعه کشور به همراه ایجاد شغل و رونق تولید ملی، پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد بود که باید به صورت ویژه و جدی به آن پرداخت.


انتهای پیام / ه


کاهش 22 درصدی کشف قاچاق کالا در سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار