قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی، اصول و مبانی نهضت امام راحل است.

ایران خط مقدم جبهه مقاومت در بین کل آزادی‌خواهان جهان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،نصرت‌الله لطفیقائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان کرمانشاه گفت: نیروهای مقاومت ایران خط مقدم جبهه مقاومت در بین کل آزادی‌خواهان جهان هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در شهرستان ها مدیران شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمبود امکانات مواجه هستند افزود: شورای هماهنگی بر طبق اساسنامه شوراها محدود به چند نفر کارمند و مدیر نیست، بلکه شامل مجموعه ارگان‌ها، نهادها و به ویژه اصحاب رسانه است که در راستای حاکمیت جمهوری اسلامی فعالیت و خدمت می‌کنند.

لطفی با بیان اکنون 25 ارگان و نهاد رسمی کشور عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است افزود: این ارگان‌ها شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دادگستری، فرمانداری، جهاد سازندگی و بقیه ارگان ها باید با همکاری یکدیگر برنامه‌ها و امکانات مورد نیاز را برای مناسبت های استانی تدارک ببینند و رسالت دینی و انقلابی خود را برای پیشبرد شعائر اسلامی و مناسبت های مذهبی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه همه این مجموعه باید در راستای حفظ، صیانت نظام و تجلی پشتوانه کارآمدی نظام فعالیت کنند عنوان کرد: حضور مردم در صحنه بزرگترین پشتوانه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و امکان خدمت‌گذاری به مردم را فراهم کنیم و ما افتخار می‌کنیم این نظام مقدس دینی در تمامی عرصه‌ها پشتوانه مردمی داشته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در مناسبت‌های یوم‌الله سال جاری شرایط ما بسیار متفاوت با سال های گذشته است بیان کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور همه اقشار مختلف مردم باید دارای یک پیام ویژه باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه این رجزخوانی‌های آمریکا و صهیونیست را در یوم الله 13 آبان پاسخ محکمی خواهیم داد گفت: در گذشته علارغم مصوبه قانونی 13 آبان این مراسم تنها محدود شده به روز دانش‌آموز در حالی که این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی است.

لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی برگزاری روز مبارزه با استکبار جهانی است افزود: استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی، اصول و مبانی نهضت امام راحل است.

وی با بیان اینکه تبلور اعلام نفرت از استکبار جهانی در روز 13 آبان ماه است بیان کرد: باید به این مناسبت جهت دهیم و همه ارگان‌ها و نهادها بسترسازی مناسب و اطلاع‌رسانی زیبنده را برای اجرای باشکوه این مراسم فراهم کنند.

انتهای پیام/ع

13 آبان ماه تبلور اعلام نفرت از استکبار جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.