شیعی:تیم ما وقت کشی نکرد/نحوه بلیت فروشی را به خود باشگاه ها واگذار می کنیم

مدیرعامل تیم پیکان گفت: وقت کشی رخ نداد و مصدومیت ها عمدی نبود و داور وقت اضافی را به اندازه کافی اعلام کرد.

شیعی:تیم ما وقت کشی نکرد/نحوه بلیت فروشی را به خود باشگاه ها واگذار می کنیمبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود شیعی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد:بازیکنان تیم ما در این دیدار خیلی خوب و کم اشتباه ظاهر شدند و فکر کنم یکی از بازی های بی نقص شان را ارائه دادند.تیم پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب بود ولی خط دفاعی و هافبک ما در این دیدار عالی کار کردند و  این برد با ارزش را به بازیکنان و کادر فنی تیممان تبریک می گویم.

او درباره وقت کشی بازیکنان تیم پیکان گفت:هیچ وقت کشی رخ نداد چرا که داور در نیمه دوم حدود پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و به اعتقاد من این مصدومیت ها عمدی نبود و داور وقت اضافی را به اندازه کافی اعلام کرد.

مدیرعامل تیم پیکان درباره اخراج امیر حسین صادقی از تیم پیکان بیان کرد:امیر حسین صادقی مقررات باشگاه و کادر فنی را در مورد یک سری از رفت و آمدها رعایت نکرد و به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت او را از تیم کنار بگذارد تا در اسرع وقت در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و اظهاراتش را بیان کند.او بزرگ تیم ما است و به طور حتم به تیم برمی گردد و کمک ما خواهد کرد.

شیعی درباره قرارداد بلیت فروشی در مسابقات امسال لیگ برتر گفت: ما با طاهری و دوستان دیگر هماهنگ هستیم و سعی می کنیم نحوه بلیت فروشی را به خود باشگاه ها واگذار کنیم.

او در پایان در باره رحمان احمدی خاطر نشان کرد:رحمان احمدی شب گذشته از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و حتی قرار بود در این بازی به میدان برود اما در آخرین دقایق از لیست تیم کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل تیم پیکان درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار