نیا دوست: هدفم رکورد شکنی و کسب مدال در ترکمنستان است

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمام تلاشم بر این است تا در رقابت‌های داخل سالن ضمن کسب مدال خوش رنگ رکورد ایران را هم تغییر دهم.

مسلم نیادوست در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آمادگی اش برای حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان اظهار کرد: خوشبختانه شرایطم خوب است و امیدوارم در ترکمنستان مدالی خوش رنگ تر از رقابت های آسیایی که در آن شرکت کردم، کسب کنم.

او ادامه داد: ۲۱ دونده در مواد نیمه استقامت دوومیدانی بازی های داخل سالن آسیا شرکت می کنند اما با توجه به همزمانی مسابقه ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر شاید برخی دوندگان تنها در یکی از این ۲ ماده شرکت کنند. ورزشکاران هندوستان و قطر که در رقابت های قهرمانی آسیا مدال طلا و نقره را کسب کردند در ترکمنستان هم حضور دارند و آن ها رقیبان اصلی ام محسوب می شوند. البته از نفرات پنجم و ششم مسابقات اودیشا و دونده آفریقایی تبار نبایست بی تفاوت عبور کرد در مجموع پنج تا شش حریف خوب دارم.

نیادوست درباره احتمال مدال آوری اش در رقابت های داخل سالن گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا رکورد ایران که با زمان ۳:۴۸ ثانیه در اختیار حمید سجادی است را ارتقا دهم. پس از آن نیم نگاهی هم به کسب دومین مدال آسیایی در سال جاری دارم. البته امیدوارم تمام دو و میدانی کاران حاضر در ترکمنستان مدال بگیرند چراکه آن ها فشار زیادی را در جریان تمرینات تحمل کرده اند و باید به هدفشان برسند.

دونده ماده نیمه استقامت کشورمان در پایان تصریح کرد: پس از رقابت های داخل سالن تمریناتم را به صورت منسجم ادامه می دهم. امیدوارم حمایت های فدراسیون دوومیدانی، حامیان مالی و هیئت دو و میدانی استان فارس تداوم داشته باشد و بتوانم در ماه های آتی برای برگزاری اردو به آفریقا بروم. در این صورت شانس زیادی برای کسب مدال بازی های آسیایی جاکارتا دارم. پس از اتمام آن رقابت ها هم تمریناتم را برای کسب سهمیه المپیک پیگیری می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات نیا دوست درباره بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار