یک میلیارد تومان برای احداث زمین چمن دهگلان اختصاص داده شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: برای احداث زمین چمن دهگلان یک میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات ارزش بر افزوده اختصاص یافته است.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان و فرماندار شهرستان از پروژه‌های ورزشی دهگلان گفت: با توجه به ادامه احداث زمین چمن طبیعی شهرستان دهگلان از محل اعتبارات مالیات ارزش بر افزوده یک میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وی افزود: با اعتیار در نظر گرفته شده احداث این زمین چمن دوباره آغاز می‌شود و تا سال مالی 97 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

جولائی در ادامه تصریح کرد،: از محل اعتبارات مالیات ارزش بر افزوده در سال جاری 2 میلیارد و دویست میلیون تومان برای زیرساخت‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فرماندار شهرستان دهگلان با تأمل خوب با حوزه ورزش و جوانان امسال از محل اعتبارات تملک دارائی‌های استان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان جهت زیر ساخت‌های ورزشی اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در کنار احداث زمین چمن دهگلان با توجه پتانسیل‌های مناسب در این شهرستان پیست تارتان نیز در نظر گرفته شده که اقدامات اولیه آن در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

جولائی در پایان به احداث سالن چند منظوره در دهگلان اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و افزایش جامعه ورزش در شهرستان احداث سالن چند منظوره ورزشی از سوی دستگاه ورزش و جوانان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

احداث زمین چمن دهگلان در دهگلان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.