اظهارات جنجالی مهاجم سابق تیم ملی درباره 3 تیم لیگ برتری

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره مشکلاتش با 3 باشگاه لیگ برتری اظهارت جنجالی ای را مطرح کرد.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکایتش از باشگاه نفت تهران به  AFC بیان کرد: حدود چهار سال است پیگیر مطالباتم از نفت تهران هستم اما تاکنون یک ریال هم نگرفته ام. مسئولان این باشگاه برای پرداخت پول من  امروز و فرداهای زیادی کردند اما جواب تماس هایم را هم نداده اند. در فوتبال ایران رسم است آن هایی که با مدیران باشگاه ها رفاقت می کنند به راحتی به پولشان می رسند اما افرادی مانند من که بدون حاشیه هستند باید به صورت مداوم پیگیر مبلغ قراردادشان باشند.

حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا ارتباطی به من ندارد

او ادامه داد: برای دریافت مطالباتم با مهدی تاج هم صحبت کردم و حتی 12 میلیون به حساب کمیته انضباطی واریز کردم اما پس از تلاش های فراوان این کمیته تنها یک برگه به من داد اما متاسفانه احکام کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد. در چنین حالتی مجبور شدم به AFC شکایت کنم. 480 میلیون تومان از نفت تهران طلب دارم اما 60 میلیون از این مبلغ به عنوان مالیات کسر شد و جالب اینجاست این مالیات را خودم پرداخت کردم. چگونه بازیکنان ایرانی باید مالیات پولی را که نگرفته اند، پرداخت کنند اما مدیران باشگاه ها به راحتی از پرداخت مبلغ قراردادها شانه خالی می کنند.

رضایی تصریح کرد: طبق حکم AFC باشگاه نفت یک هفته فرصت دارد تا پول مرا بدهد. پس از این مدت هر اتفاقی که برای این باشگاه بیفتد به من ارتباطی ندارد چرا که مدیران قبلی نفت به هیچ وجه تمایلی به پرداخت قراردادم نشان نداده اند. مالک فعلی باشگاه هم اگر قصد جلوگیری از محرومیت تیمش از لیگ قهرمانان آسیا را دارد به فکر باشد چرا که وکیل من پیگیر دریافت مطالباتم از این باشگاه است.در روزهای اخیر 30 میلیون مالیات پرداخت کردم. چرا زمانی که این کار را انجام نمی دهیم و بلافاصله ممنوع المعامله و ممنوع الخروج می شویم کسی پاسخگو نیست؟

در زمان ورود به باشگاه سایپا باید جواب 100 نفر را بدهید اما هیچکس پاسخگوی پرداخت مطالبات نیست

مهاجم سابق سایپا در مورد مطالباتش از این باشگاه پاسخ داد:باشگاه سایپا بخش زیادی از مبلغ قرارداد من را پرداخت نکرده و بد قولی مسئولان این باشگاه در کنار نفتی ها مشکلات زیادی را برای من بوجود آورده است.جالب اینجاست زمانی که قصد ورود به باشگاه سایپا را دارید باید به 100 نفر جواب بدهید اما در زمان پرداخت پول ها کسی پاسخگو نیست.مسئولان این باشگاه به تازگی 10 درصد از مبلغ قرارداد کادر فنی و پزشکی فصل گذشته را پرداخت کردند اما در عوض پولی به بازیکنان تعلق نگرفت.هر زمان که از مدیران نفت و سایپا در خواست کردم برای راه افتادن کارم 20 تا 30 میلیون تومان پول به من بدهند جوابی ندادند.

او در ادامه عنوان کرد:همه می دانند که غلامرضا رضایی بازیکن کم حاشیه ای است و زمانی که سعی می کنم رفتار صادقانه و محترمانه ای را با مدیران باشگاه داشته باشم درست نیست آن ها چنین اقداماتی انجام بدهند و از پرداخت مطالباتم طفره بروند. از باشگاه سایپا 500 میلیون طلب دارم و کل این مبلغ را می خواهم.باور کنید رسم  مرام و معرفت نیست که مسئولان باشگاه در مقابل رفتار بازیکنانی که برای آنها زحمت کشیدند سوء برداشت کنند.

مقابل چشمان نظر محمدی فحش خوردم اما سرمربی سپیدرود اظهار بی اطلاعی می کند

رضایی در مورد شرکت نکردن در تمرینات تیم سپید رود رشت گفت: پس از بازی با ملوان فردی معلوم الحال وارد رختکن سپید رود شد و شروع به فحاشی کرد. مسئولان و سرمربی تیم هم آنجا بودند اما نسبت به این موضوع واکنشی نشان ندادند. با آن فرد درگیر شده و اجازه نکردم به من بی احترامی کند. مگر در این چند بازی چقدر به من بازی رسیده است که علی نظرمحمدی این کارها را می‌کند؟ به من فحش دادند اما نظر محمدی و مسئولان نگاه می‌کردند.

مهاجم تید سپید رود رشت در پایان یاد آور شد:  به جز حرف های زشتی که در تمرینات زده می‌شود خیلی چیزها را تحمل کردم؛ اما دیگر این شرایط برایم قابل تحمل نبود. ضمن اینکه آدم باید با شرف زندگی کند. من از طریق برخی شنیدم که نظرمحمدی گفته بود من کاری با رضایی و حسینی می‌کنم که خودشان بگذارند و بروند. بنابراین دیگر در تمرینات سپید رود شرکت نمی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار