نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

ارتقاء شاخص بهداشتی مردم مناطق مرزی نیازمند همکاری بیشتر دولت و مجلس

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس: با وجود پتانسیل بالای معرفی سردشت و پیرانشهر به عنوان دو شهر توریسم سلامت؛رتبه ۲۹ آذربایجان غربی در شاخص بهداشت و سلامت کشوری،سزاوار مردم این استان نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء خدمات بهداشتی در مناطق مرزی نیازمند توجه  و همکاری بیشتر دولت و مجلس است .

خضری افزود: رتبه ۲۹ در شاخص بهداشت و سلامت سزاوار مردم آذربایجان غربی نیست و با توجه به پتانسیل بالای دو شهر مرزی سردشت و پیرانشهر به عنوان مراکز توریسم سلامت؛ ارتقا این رتبه نیازمند همت دولت و همکاری مجلس است.

خضری در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان آذربایجان غربی با سه کشور مرز مشترک دارد و استفاده مناسب از این موقعیت خاص جغرافیایی می تواند زمینه ساز توسعه در بخش های مختلف استان از جمله اشتغال،صادرات،واردات و سلامت و بهداشت باشد.

خضری بیان کرد: بزرگ‌ترین چالش ما وضعیت اشتغال،معیشت ،راه و شهرسازی و سلامت مردم این مناطق است که جهت بهبود نیازمند توجه بیشتر است.

وی در خصوص وضعیت راه های استان از جمله این دو شهر مرزی به سایر مناطق یادآور شد: جاده‌های استان به‌عنوان جاده‌های مرگ معرفی می‌شوند و به همین دلیل  مبادلات ترانزیتی استان در مرز استان‌های دیگر انجام می‌شود که به همین علت، زمینه اشتغال بیشتر جوانان ما از بین رفته  و جای بسی تاسف دارد.

 

انتهای پیام/خ

 

ارتقاء شاخص بهداشتی مردم مناطق مرزی نیازمند همکاری بیشتر دولت و مجلس.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.