مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان ؛

افتتاح 12 مدرسه مهر امسال در همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در مهرماه امسال 12 مدرسه در استان همدان افتتاح می شود .

افتتاح 12 مدرسه مهر امسال در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیموری، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه بنیاد برکت متعهد به احداث 69 پروژه در قالب 59 مدرسه و 10 مسجد شده است اظهار داشت: از این تعداد، 37 مدرسه افتتاح شده و 12 مدرسه دیگر نیز در مهرماه امسال به صورت کشوری به بهره‌برداری می رسد.

وی بیان داشت: با اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان این 12 مدرسه در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، کبودراهنگ، ملایر، تویسرکان و همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری درادامه افزود: یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار ساخت 10 مسجد درنظر گرفته شده که در حال ساخت هستند و 60درصد تا کنون  پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و همزمان با دهه فجر در شهرستان‌های همدان، فامنین، تویسرکان و نهاوند به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان یاد آور شد: طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از سال 91 از طریق بودجه ملی آغاز شده و با استمرار اعتبارات تا کنون ادامه داشته است.

فرزاد تیموری خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، 70 درصد مدارس استان به سیستم گرمایشی شوفاژ و پکیج استانداردسازی شده، 28 درصد مدارس نیز توسط بخاری‌های گازی با دودکش استاندارد و 2 درصد هم به بخاری‌های نفتی کاربراتوردار مجهز شده است.

وی در پایان گفت؛ 2600 دستگاه بخاری کم‌مصرف هرمتیک خریداری شده و در مدارس همدان نصب می‌شود.

انتهای پیام/ غ

افتتاح مدرسه در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.