سرپرست جدید آموزش و پرورش دیواندره معرفی شد

ناصح عبدی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش دیواندره معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛طالب محمدی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کردستان ظهر امروز در این آئین با تجلیل از زحمات توفیق محمدی در طول چند سال اخیر انتصاب ناصح عبدی رو به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دیواندره تبریک و گفت: آموزش و پرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویا است.

محمدی بیان کرد: آموزش و پرورش، تنها راه کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی است و نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، دانشمند و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: آموزش و پرورش را می‌توان مهمترین اندام و به منزله قلب پیکره جامعه دانست که هرگونه آسیبی به آن، موجب زیان سایر بخش‌ها می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کردستان اضافه کرد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است و آموزش و پرورش می‌تواند موجب شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود و این استعداد و توانایی تنها با تقویت آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

ناصح عبدی به نقش خانواده در فرایند صحیح آموزش و پرورش دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ما باید خانواده‌ها را در آموزش و پرورش درگیر کنیم و این کار باید با مشارکت و همفکری سه رکن اصلی آموزش و پرورش یعنی دانش‌آموز، معلم و اولیا از همان مقطع ابتدایی که بسیار حساس هم است، شروع شود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به سیستمی بودن نظام تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه است که باید با درایت و خرد جمعی برنامه‌های اولویت‌دار که در آینده نزدیک به مدارس ابلاغ خواهد شد را پیگیری و اجرا نماییم.

انتهای پیام/ م ح

آموزش و پرورش، راه کمال انسان به سوی سعادت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.