تکذیب اخراج دانشجویان از خوابگاه دانشگاه یزد

معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت:خبر اخراج دانشجویان از خوابگاه دانشگاه یزد صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا صادقیان معاون دانشجویی دانشگاه یزد با اشاره به انتشارکلیپی از یکی از دانشجویان نسبت به اخراج دانشجویان از خوابگاه دانشگاه یزد گفت: متاسفانه موارد مطرح شده در این کلیپ خلاف واقع است وشخصی که این کلیپ را تهیه کرده است دانشجوی دانشگاه یزد نبوده و احتمالا از دانشجویان دیگر دانشگا های استان است که مدتی را در خوابگاه دانشگاه یزد گذرانده است.

صادقیان با بیان اینکه دانشگاه یزد در زمره بهترین خوابگاه های موجود در سطح کشور است گفت:دانشگاه یزد جز معدود دانشگاه های کشور است که به همه دانشجویان خود خوابگاه اختصاص می دهد.

وی تصریح کرد:سال گذشته با توجه به ظرفیت مازادی که یکی از خوابگاه های دانشگاه یزد داشت طی قراردادی مقررشد تعدادی از دانشجویان غیربومی سایر مراکز آموزشی عالی استان از این خوابگاه استفاده کنند و با اتمام مدت قرارداد مذکور این خوابگاه در اختیار دانشجویان دکترا ودانشجویان غیرایرانی دانشگاه یزد قرار گرفته است.

به گفته صادقیان دانشگاه یزد هیچگونه تعهدی مبنی بر تامین خوابگاه برای دائنشجویان سایر مراکز آموزش عالی در این استان ندارد.

انتهای پیام/ ی

دانشگاه یزد در زمره بهترین خوابگاه های موجود در سطح کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار