معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان :

یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان «سرخه» برگزار می‌شود

یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان «سرخه» در مزار شهدای شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت : یادواره 200 شهید شهرستان «سرخه» در مزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان با اشاره به زمان برگزاری این یادواره بیان کرد: یادواره شهدای شهرستان سرخه در روز پنجشنبه 30 شهریورماه امسال پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

وی تصریح گرد: حجت‌الاسلام علی غلامرضایی مدرس حوزه علمیه از قم به‌عنوان سخنران در این مراسم حضور دارد.

 

دیابی اظهار داشت : برگزاری گروه سرود، حضور خوانندگان برجسته دفاع مقدس، گروه اسراع و اجرای رزمایش ویژه مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم(عج) استان سمنان با اشاره به هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان افزود : برگزاری یادواره‌های شهدا ازجمله شاخص‌ترین فعالیت‌هایی است که در این عرصه مؤثر است.

 

وی ترویج روحیه شهادت‌طلبی را مهم‌ترین هدف این مراسم‌ها دانست و بیان داشت : روحیه شهادت‌طلبی یک عامل محکم برای تقویت بنیه دفاعی کشور است که این مسئله موجب هراس دشمنان این مرزوبوم می‌شود.

 

دیابی افزود : حفظ انقلاب و دستاوردهای دفاع مقدس از رسالت‌های مهم مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی در این عرصه است که یادواره‌های شهدا ظرفیت مطلوبی برای تبیین این دستاوردها و تفهیم و انتقال آن به نسل‌های بعدی این انقلاب است.


انتهای پیام / ذ


ترویج روحیه شهادت طلبی مهم ترین هدف از برگزاری یادواره شهدای سرخه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.