هیلی: هنوز 70 کشور با طرح اصلاحات در سازمان ملل موافقت نکرده‌اند

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد امروز اعلام کرد تاکنون 128 کشور بیانیه پیشنهادی واشنگتن برای اصلاحات در سازمان ملل را امضا کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فاکس نیوز، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، امروز (دوشنبه)، در «نشست اصلاح سازمان ملل متحد» گفت: دونالد ترامپ برای کشف ظرفیت‌ها دید یک تاجر را دارد و معتقد است سازمان ملل از ظرفیت بالقوه‌ بالایی برخوردار است. هیلی همچنین اعلام کرد تاکنون 128 کشور بیانیه پیشنهادی واشنگتن برای اصلاحات در سازمان ملل را امضا کرده‌اند. وی افزود هنوز 70 کشور به جمع ما برای اصلاح این سازمان نپیوسته‌اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نیز در سخنانی در نشست اصلاح سازمان ملل متحد اظهار کرد در سال‌های اخیر، دیوان‌سالاری و سوء‌مدیریت مانع از تحقق اهداف این نهاد بین‌المللی شده است. ترامپ بر تعهد واشنگتن به پیگیری طرح اصلاح سازمان ملل تأکید کرد. وی از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، خواست برای حذف کاغذبازی در این سازمان و کمک به برقراری صلح جهانی تلاش کند.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود هیچ کشوری نباید سهم ناعادلانه‌ای از بار نظامی و مالی سازمان ملل را به دوش بکشد.

 گوترش نیز در نشست اصلاح سازمان ملل سخنرانی کرد و گفت ما اینجا دور هم جمع‌ شده‌ایم تا به مردمی که به ما امید بسته‌اند خدمت کنیم. اصلاحات سازمان ملل به نفع کسانی خواهد بود که زیر پرچم سازمان ملل هستند.

هیلی: هنوز 70 کشور با طرح اصلاح سازمان ملل موافقت نکرده‌اند

 

انتهای پیام/

سخنرانی ترامپ، هیلی و گوترش در نشست اصلاح سازمان ملل متحد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار