قزوه:

زایش‌های شعر انقلاب بسیار بالا است

مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: زایش های شعر انقلاب بسیار بالا است و تنها هنری است که سطح توقع همه سخت‌گیران و منتقدان را برآورده کرده است.

زایش‌های شعر انقلاب بسیار بالا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا قزوه عصر دوشنبه در مراسم نکوداشت شاعر زنده یاد تیمور ترنج در بوشهر با بیان این که امروز ادبیات انقلاب دیگر گمنام نیست، اظهار داشت: روزی در دهه ۶۰ مبارزه و تلاش می‌کردیم این ادبیات وارد دانشگاه‌ها و کتاب‌های درسی شود اما امروز رساله‌های زیادی نوشته می‌شود.

قزوه با اشاره به انتشار ۳۰۰ رساله در مورد زنده یاد قیصر امین پور ابراز داشت: این که ۳۰۰ رساله برای قیصر امین‌پور نوشته می‌شود یا دو هزار رزومه برای وی جمع آوری می‌شود نشان می‌دهد این نوع ادبیات روبه جلو است.

مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با بیان این که امروز دانشگاه در مقابل چنین ادبیاتی تسلیم شده و آن را پذیرفته است، ابراز داشت: هم اکنون سبک ادبی انقلاب اسلامی کارش را آغاز کرده و به زودی اتفاق بزرگی رقم خواهد خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود شاعران بزرگ در استان بوشهر افزود: بوشهر پایگاه و چراغ بوده و محلی است که می توان به آن افتخار کرد.

قزوه با بیان این که بوشهر دارای مردان بزرگی در حوزه ادبیات و مقاومت است، یکی از آنان را تیمور ترنج دانست. چنین نکوداشت‌هایی در مورد شاعران ارزشمندی همچون زنده یاد خلیل عمرانی و منوچهر آتشی و همچنین شاعران نامداری که در قید حیات هستند، برگزار شود.

انتهای پیام /پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.