افتتاح نخستین پایگاه نظامی آمریکا در "اسرائیل"

نخستین پایگاه نظامی دائمی آمریکا در سرزمین های اشغالی افتتاح شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ای پی تی ان، نخستین پایگاه نظامی دائمی آمریکا در سرزمین های اشغالی افتتاح شد.

زویکا هایموویچ از فرماندهان نیروی هوایی اسرائیل در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: امروز روز مهم و اثرگذاری برای ما، اسرائیل و ارتش اسرائیل و نیروی هوایی و دفاع هوایی آن است.اینجا یک مکان منحصر به فرد است و ما شاهد لحظه ای مهم هستیم.

این نخستین بار است که یک پایگاه دائمی آمریکا در داخل یکی از پایگاههای ما در اسرائیل و در نزدیکی دیگر پایگاههای ما افتتاح شده است. به نظرم این لحظه و این پایگاه بیش از هر چیز دیگری بر روی تعهد و روابط قدرتمند بین اسرائیل و آمریکا تاکید دارد. این موضوع تنها به کشورهایمان، ارزش ها، فرهنگ و یا نیروها مربوط نمی شود بلکه این موضوع به مردم کشورهایمان مربوط می شود. این موضوع به قدرت راهبری ما مربوط می شود.

جان ال گرونسکی از فرماندهان نظامی آمریکا گفت: چرا حالا؟! چون همکاری بین آمریکا همچنان قدرتمندتر و قدرتمندتر می شود. دلیل اینکه این پایگاه هم اکنون افتتاح می شود به خاطر آن است که نظامیان ما بتوانند در اینجا مستقر شوند و این بسیار بسیار مهم است. این نخستین بار در روابط طولانی بین آمریکا و اسرائیل است که سربازانی از آمریکا قصد دارند به طور دائمی در یک پایگاه در اسرائیل مستقر شوند. این نشان دهنده تعهد ما برای تعامل با اسرائیل و حفاظت از تهدیدات در هر کجا است.

وی افزود: در این پایگاه دهها نفر از نظامیان مستقر خواهند شد. این افراد در دوره مختلف زمانی در این پایگاه مستقر خواهند شد و بر روی سامانه های دفاع موشکی تمرکز خواهند داشت.

انتهای پیام/  

نخستین پایگاه نظامی آمریکا در فلسطین اشغالی افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۶:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
بالاخره آمریکائی ها چهره اشان را رو کردند و از سرپل منطقه اشان استفاده کردند . معلوم است عرصه بر حکومت جعلی تنگ شده است . حکومت جعلی نیابتی کارآمدی اش را از دست داده است .
آخرین اخبار