فرماندار گرمسار؛

چالش کمبود آب در واحد های تولیدی گرمسار

بیست درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی گرمسار با چالش کمبود آب مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ داریوش طاهری فرماندار گرمسار گفت : کمبود آب یکی از چالش های اساسی در اجرایی نشدن طرح های توسعه ای اقتصادی در گرمسار است که مسوولان امر برای رفع این مشکل تلاش کنند.


فرماندار گرمسار افزود : یکی از مشکلات اساسی که باعث گلایه و سرمایه گذاری نکردن فعالان اقتصادی در بخش صنعت این شهرستان می شود کمبود آب است که باید در کمترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام کرد.


وی تصریح کرد : انتقال آب از سد نمرود به گرمسار به طور قطع در کاهش آمار بیکاری و اجرای طرح های اشتغالزایی در حوزه صنعت و تولید تاثیرگذار است.


طاهری اظهار داشت : باید مسوولان امر هرچه زودتر برای اجرای طرح انتقال آب سد نمرود به گرمسار اقدام کنند چرا که برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار راهی به جز تامین آب واحدهای صنعتی وجود ندارد.


فرماندار گرمسار افزود : اکنون بیش از هزار واحد صنعتی در بخش ایوانکی و گرمسار با کمبود آب 50 لیتر برثانیه مواجه است که اقدام شرکت آب منطقه ای برای رفع این چالش مهم ضروری است.


طاهری با بیان این که اکنون زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم است ، اظهار داشت : با برگزاری همایش های اقتصادی متعدد می توان تعداد قابل توجه ای واحد تولیدی و صنعتی را در این منطقه راه اندازی کرد.


وی تصریح کرد : ارایه طرح هایی مانند طرح بازگرداندن آب های مصرفی در بخش صنعت به چرخه تولید از دیگر اقدامات سودمند برای رفع مشکل کم آبی در برخی واحدهای صنعتی منطقه است.


انتهای پیام / ذ


کمبود آب گریبان گیر بیش از هزار واحد صنعتی در ایوانکی و گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.