طعنه حسین دهباشی به روزنامه‌نگار اسرائیلی + عکس

مئیر جاودانفر، خبرنگار پناهنده رژیم صهیونیستی، در صفحه توییترش، مانند یک طوطی سخن‌گو، مواضع رژیم صهیونیستی را در خصوص حمایت از جدایی اقلیم کردستان بازگو کرد.

جواب خبرنگار رژیم صهیونیستی به کنایه حسین دهپاشی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همه‌پرسی جدایی اقلیم کردستان از عراق، این روزها در صدر اخبار دنیا قرار گرفته، وعده‌ای که به گفته مسعود بارزانی، رهبر اقلیم کردستان  در 25 ژوئن عملی خواهد شد، اما دادگاه فدرال عراق، روز گذشته، رفراندوم را  به دلیل شکایت‌های مطرح شده مردود اعلام کرد و برگزاری آن را تا پاسخگویی به تمامی شکایات وارده، به حالت تعلیق درآورد.

در این میان، رژیم صهیونیستی این همه‌پرسی را تایید و خود را حامی آشکار آن معرفی کرد. سایر کشورهای مرتبط  هم، از عواقب  منفی این امر سخن می‌گویند و سیاسیون و چهره‌های فعال جهانی در موقعیت‌های مختلف و با استفاده از تریبون‌ شبکه‌های اجتماعی، ابعاد مختلف این رفراندوم را در بوته نقد و بررسی قرار  دادند.

حسین دهباشی، خبرنگار و مستندساز تاریخی، در آخرین توییت خود به این موضوع پرداخته است. دهباشی با اشاره به توییت مئیر جاودان‌فر، خبرنگار رژیم صهیونیستی و حمایت از این رفراندوم، نوشت: 2 کلمه از دلسوزی دوست اسرائیلیمان!

جواب جاودان فر به کنایه حسین دهپاشی

 

مئیر جاودانفر هم پس از دقایقی، با ریتوییت پست دهباشی، این چنین پاسخ داد.

جواب جاودان فر به کنایه حسین دهپاشی

 انتهای پیام/

جواب خبرنگار رژیم صهیونیستی به کنایه حسین دهباشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Germany
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
ما هم از همه پرسی تو سرزمین های اشغالی حمایت می کنیم بهتر است یک همه پرسی فلسطینی ها برگزار کنند در خصوص خروج اسراییل از فلسطین
آخرین اخبار