شهدای ورزرشکار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از شهدای ورزشکار و خانواده آنان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمد تقی علوی در آئین تجلیل از پیشکسوتان بسیج ورزش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک همایش تجلیل از شهدای ورزشکار استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مجمع انتخابات قشر بسیج ورزشکاران استان خبر داد و افزود: همدلی، همفکری، سلامت روح و جان و سلامت و تندرستی قشر بسیج ورزشکاران از اولویت‌های ورزش و جوانان استان است.

علوی با تاکید بر اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری باید برای ایجاد سلامتی و نشاط احاد مردم جامعه تلاش کنیم، ادامه داد: ایجاد سلامت جسم و تندرستی و روح پهلوانی آحاد جامعه بخصوص ورزشکاران از مهمترین دغدغه‌های مسئولان ورزش است.

وی ابراز کرد: 100 پروژه ورزشی در استان در دست اجرا بوده که از این تعداد 26 مورد از محل اعتبارات استانی، 23 پروژه ملی و 51 مورد نیز از محل اعتبارات نفت است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اداره به تنهایی پاسخگوی تمام مطالبات جامعه هدف نبوده و انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها اجرایی و نهادها برای تحقق اهداف این اداره همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

علوی بیان کرد: با همفکری سازمان‌های مردم نهاد، قهرمانان، ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و مجموعه کارکنان این اداره قدم‌های خوبی برای توسعه ورزش و کمک به مسائل فرهنگی جوانان برداشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این استان ورزشکاران توانمند و پرقدرتی در همه رشته‌های ورزشی دارد، تصریح کرد: باید با همکاری و تعامل کاری کنیم تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

 در پایان این نشست، 50 نفراز قهرمانان، پیشکسوتان و مدال آوران ورزش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

انتهای پیام/غ

 پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.