اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستاهای مشگین‌شهر

۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای مشگین‌شهر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار شهرستان مشگین‌شهر عصر امروز در بازدید از عملیات بهسازی و آسفالت معابر اصلی روستای کوجنق از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام یافته 40 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای مشگین‌شهر اختصاص می‌یابد.

وی از تأمین اعتبار قیر یارانه‌ای 13 روستا به ارزش سه میلیارد و پانصد میلیون تومان خبر داد و گفت: شهرستان مشگین‌شهر در سطح استان اردبیل جزو شهرستان پیش رو در زمینه بهسازی و آسفالت معابر روستایی است و تلاش‌های نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص قیر یارانه‌ای شایسته تقدیر و قدردانی است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بنیاد مسکن و بخشداری مرکزی و تعامل دهیاری‌ها برای بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر و راه‌های روستاهای تابعه بیان کرد: هم‌اکنون هشت هزار مترمربع از معابر روستای کوجنق با اعتباری در حدود 300 میلیون تومان بهسازی و آسفالت‌ریزی می‌شود.

رحیمی‌زاد اظهار کرد: اختصاص این اعتبارات با هدف توسعه روستاها در نظر گرفته شده که امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت همه‌جانبه آنان است که تمام پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را در این مبنا قرار داده‌ایم که امیدواریم با همدلی و وحدت مسئولان هر چه سریع‌تر شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

 

انتهای پیام/ع

اختصاص اعتبار برای عمران روستاها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدزاده
۱۹:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
افرین