معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد:

انعکاس خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان از انعکاس خبری کلیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی معصومی‌زاده  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس کلیه برنامه‌ها و مراسمات  مرتبط با این هفته به خصوص رژه نیروهای مسلح در مقابل گلستان شهدای اصفهان به طور زنده و مستقیم از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی به طور مستقیم از 5 نقطه شهر اصفهان پخش خواهد شد؛ هر شب یک برنامه زنده با محوریت و هماهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان با حضور سرداران، رزمندگان و هنرمندان دفاع مقدس و خاطره‌گویی آنان در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: پوشش تلویزیونی دیدار خانواده‌های شهدای دفاع مقدس با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، بازخوانی وصایای شهدا و بازخورد نظرات مردمی، پخش اصوات شهدای استان اصفهان، پخش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس، نماهنگ‌ها و مستندهای دفاع مقدس نیز از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز اصفهان در هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: در 2 برنامه تلویزیونی «گفت‌وگوی هفته» و «صدای امروز» از حضور سرداران دفاع مقدس استان اصفهان استفاده خواهد شد؛ همچنین استفاده از ظرفیت زیرنویس نیز از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز اصفهان در هفته دفاع مقدس است؛ انعکاس خبری کلیه مراسمات هفته دفاع مقدس در سطح شهر اصفهان نیز از دیگر اقدامات صدا و سیما خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

پوشش برنامه هفته دفتع مقدس از صدا و سیمای مرکز اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار