برگزاری همایش پرچمداران بصیرت درشهرستان قروه

به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و در راستای شناساندن اهداف قیام عاشورا ظهر امروز سه شنبه همایش پرچمداران بصیرت با حضور هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت در شهرستان قروه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ فرماندار قروه در این مراسم با اشاره به تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس، دلاوری های صورت گرفته در دفاع مقدس را نشئت گرفته از قیام عاشورا دانست و گفت: کار هیئت های مذهبی خدایی است و کاری هم که برای خدا باشد در دل های مردم اثرگذار خواهد بود.

پرویز کولانی با بیان اینکه هر نوع مراسمی جو خاص خود را دارد، افزود: مراقبت از نفس درون، رعایت نظم و ترتیب برای مدیریت بهتر کار در این ایام ضروری است.

به گفته وی متأسفانه امروزه در بیشتر مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی فقط جنبه ظاهری کار دیده و در واقع به شور جریان پرداخته می شود این در حالی است که عمق محتوایی کار باید رصد شود.

کولانی با تأکید بر فهم واقعه عاشورا و بیان آن به جوانان، تصریح کرد: باید در کنار شور حسینی به شعور حسینی توجه شده و آن هدفی که قیام عاشورا به دنبال آن بود را نشان داد.

وی مبحث مهم در ایام دهه محرم را وحدت جامعه دانست و عنوان کرد: در هر منطقه ای مؤلفه های تأمین امنیت متفاوت است و در کردستان و بالأخص در قروه مهمترین مؤلفه تأمین امنیت، وحدت میان مردم است.

کولانی به گره خوردن امنیت در قروه با وحدت اشاره کرد و گفت: تمامی این ایام فرصتی است در راستای حفظ و تقویت وحدت جامعه و باید به گونه ای کار شود که بعد از هر برنامه و مناسبتی شاهد تقویت وحدت در جامعه و نگاه عمیق تر در کنار تقویت دشمن شناسی باشیم.    

انتهای پیام/م

همایش پرچمداران بصیرت درشهرستان قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.