امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیازی به خودروی جدید ندارم / بن‌های عطر سیب را پس فرستادم

عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوع خرید خودروی جدید برای اعضای این شورا گفت: بنده شخصا با همان خودروی قدیمی تردد خواهم کرد.

نیازی به خودروی جدید ندارم / بن‌های عطر سیب را پس فرستادمشهربانو امانی عضو شورای پنجم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اسناد منتشر شده در ارتباط با خرید یک میلیاردی خودرو و تبلت شورای پنجم گفت: این تصمیمات یک رویه اداری است که هم در شورا و هم در مجلس سابقه داشته و ضمن اینکه قانونی است به عنوان حق شورای پنجم محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: اما خریدها و نوسازی بخش رفاهی شورای شهر باید با توجه به موضوع صرفه‌جویی و قناعت مورد توجه قرار گیرد و از خرج‌های بیهوده پرهیز گردد.

 

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: به طور مثال بنده به تبلت‌هایی که قرار است خریداری شود نیاز دارم چرا که نه تبلت شخصی دارم و نه لپ‌تاپ شخصی. اما با مشورتی که با همکار خود (راننده) انجام دادم وی اعلام کرد که خودرویی که هم اکنون در اختیار ما هست مشکل فنی نداشته و جوابگوی نیاز ما خواهد بود.

 

وی تاکید کرد:‌ بنابراین بنده از همین‌جا اعلام می‌کنم نیازی به خودروی جدید ندارم .

 

امانی با اشاره به توزیع بن‌های عطر سیب میان اعضای شورای شهر گفت: در سنوات قبل بن‌هایی در اختیار اعضا قرار می‌گرفت تا آن‌ها این بن‌ها را میان هیأت های مذهبی توزیع کنند اما بنده اعتقاد دارم که وظیفه عضو شورا توزیع بن یا پول نیست به همین منظور این بن‌ها را پس فرستادم.

 

وی خاطر نشان کرد: هنوز بن‌های عطر سیب میان اعضای شورا توزیع نشده بود که عده‌ای تماس گرفتند و خواستار دریافت وجه از ما شدند. حتی زمانی که من اعلام کردم که بن نگرفته و نخواهم گرفت فردی که با من تماس گرفته بود شروع به توهین کرد و معتقد بود که باید به او بن بدهم.

 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بعضی از اقدامات وظیفه نمایندگی محسوب نمی‌شود گفت: ما نباید مراسم مذهبی را که سال‌های سال مردم به صورت خودجوش خودشان برگزار کرده‌اند تبدیل به مراسمی دولتی یا حکومتی کنیم .

 

وی در پایان یادآور شد: معتقدم اعضای شورای شهر نیز به مانند شهروندان عادی بوده و نباید از مزایایی بیش از حق و حقوقشان برخوردار شوند. به طور مثال زمانی که حتی جلسه‌ای که باید در آن شرکت می‌کردم دیر شده بود به راننده اجازه عبور از خط ویژه را ندادم چرا که این حق من نبود که از خط ویژه عبور کنم.

 انتهای پیام /

واکنش شهربانو امانی به خرید خودرو و تبلت برای اعضای شورای شهر تهران

برچسب ها: امانی ، شورای شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
شما اعضای شورای شهر هنوز نیامده رفتید مرخصی ؟؟؟!!!!! خدا به داد مردم برسه !!!!!
آخرین اخبار