زوج‎ها در وفاداری از هم سبقت بگیرند

یک روانشناس حقوقی تاکید کرد: زوج‌ها باید در وفاداری از هم سبقت بگیرند. ‎

زوج‎ها در وفاداری از هم سبقت بگیرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد هاشم پور یک روانشناس حقوقی، در همایش ارکان تربیتی صالحین دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: زوج‌های قدیمی سازگاری و رضایت بیشتری از زندگی داشتند و جوانانی که به تازگی تشکیل زندگی داده‎اند، باید آنان را الگوی خود قرار دهند. زیرا پیشکسوتان حتی اگر سواد روز نداشته باشند، معرفت کافی دارند.

وی افزود: سبک زندگی افراد را طرز فکرشان تعیین می‎کند و از این رو جهت فکری افراد در تعیین خط زندگی آنان نقش بسیار مهمی را ایفا می‎کند.

«حجت‎الاسلام سالار سنجری»، مشاور فرهنگی سپاه عاشورا نیز در این همایش اظهار کرد: تا زمانی که تعریف جامع و درستی از دین و دین‎داری نداشته باشیم، با برخی مشکلات در این زمینه مواجه خواهیم بود.

وی افزود: دین‎داری صرفا به ادای فریضه‎های دینی اطلاق نمی‎شود و باید سیره‎ی پیامبر و ائیمه‎ی معصومین را به عنوان الگوی اسلامی پیرفته و به آن عمل کنیم.

«حجت‎الاسلام تقی‌زاده»، مسئول تربیتی و آموزشی شجره‎ی تربیتی صالحین نیز در این همایش اظهار کرد: تربیت با اخلاق خوب تحقق پذیر خواهد بود. همچنین تربیت با آموزش تفاوت بسیاری دارد و در تربیت علاوه بر علم آموزی تغییر رفتار نیز مطرح است.

وی افزود: تربیت در تغییر افراد موثر است و اگر چنین نبود، خداوند 124 هزار پیامبر و کتب آسمانی را نازل نمی‎کرد. از این رو با رعایت برخی نکات می‎توان افراد خوب و شایسته‎ای را تقدیم جامعه کرد.

انتهای پیام/خ

سبک زندگی افراد را طرز فکرشان تعیین می‎کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.