مهاباد؛

برگزار بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از برگزاری 250 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سردار محسن تیموری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس صبح امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد با اعلام این خبر گفت: با همکاری 6 کمیته نیروهای مسلح، فرهنگ و رسانه، تلیغات، بسیج، پیش کسوتان و کمیته بانوان، 250 برنامه متنوع در 17 شهرستان از 31 شهریور لغایت 7 مهر برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری چنین مراسماتی را حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و ترویج فرهنگ ولایتمداری عنوان کرده و خاطر نشان کرد: اجرای تیاتر خیابانی، زنگ انقلاب در مدارس، اعزام سخنرانان به مساجد و مدارس، ارسال 300 کتاب در حوزه دفاع مقدس به نمایشگاه کتاب ارومیه،برگزاری رژه در 6 شهرستان و صبحگاه در 11 شهرستان، غبار روبی مزار شهدا، تکریم پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس از اهم برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس است.

سردار تیموری در ادامه به برگزاری برخی مراسمات و برنامه های مهم در حاشیه این هفته اشاره کرد و افزود: تبیین نقش و جایگاه رهبری در اداره جنگ که سبب انسجام مردم می شود باید در این مراسم مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به دفاع مقدس و قیام اباعبدالله‌الحسین(ع)، آن را قطعه پرافتخاری از تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی و در امتداد عاشورا دانست و گفت: انقلاب به عنوان رویداد فرهنگی برای امتداد نهضت عاشورا و لبیک به دعوت سید و سالار شهیدان بود که پیام عاشورا ر به جهانیان مخابره کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: سعی می‌شود حق مطلب در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی ادا شود چراکه همین نهضت عاشورا با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر انجام شد .

سردار تیموری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس رویدادی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شودچرا که کشور در این برهه از تاریخ در برابر جبهه استکبار جهانی وبرای دفاع از آرمان های خود ایستادگی کرد.
انتهای پیام/ع


در هفته دفاع مقدس 200 برنامه در آذربایجان غربی برگزار میشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.