تا یک ماه آینده؛

افزایش پوشش مخابراتی دزفول

فرماندار دزفول گفت: پوشش مخابراتی این شهرستان تا یک ماه آینده به 95 درصد می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب الله آصفی، فرماندار دزفول با بیان اینکه در حال حاضر 45 تا 50 درصد شهرستان تحت پوشش مخابراتی قرار دارد، اظهار کرد: امیدواریم تا یک ماه آینده پوشش مخابراتی شهرستان به بیش از 95 درصد برسد و مشکلات بیش تر مناطق دزفول در بحث پوشش مخابرات حل شود.

وی گفت: تقریبا 60 درصد شهرستان دزفول علیرغم گذشت ده‌ها سال از انقلاب اسلامی، مشکلات جدی پوشش مخابراتی داشت و 2 بخش شهیون و سردشت که 70 تا 75 درصد از حوزه جغرافیایی این شهرستان را در اختیار دارند، با مشکلات جدی پوشش مخابراتی مواجه بودند.

آصفی بیان داشت: با پیگیری‌های جدی و مستمر انجام‌گرفته در این زمینه و در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات به دزفول، اعتبار موردنیاز برای حل مشکل پوشش مخابراتی شهرستان تامین شد و خوشبختانه حدود 100 روستای در بخش‌های شهیون و سردشت از خدمات مخابراتی بهره‌مند شدند.

فرماندار دزفول با بیان اینکه در حال حاضر 45 تا 50 درصد از شهرستان تحت پوشش مخابراتی قرار دارد، اذعان داشت: امیدواریم تا یک ماه آینده پوشش مخابراتی شهرستان به بیش از 95 درصد برسد و مشکلات بیش تر مناطق دزفول در بحث زمینه پوشش مخابراتی حل شود.

وی افزود: قرار است با نصب 23 یا 24 دکل مخابرات مشکل پوشش مخابراتی در دزفول بطور کامل حل شود که از این تعداد بخشی از دکل‌ها نصب شده و سایر دکل‌ها نیز در آینده نزدیک نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

حبیب اله آصفی اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل پوشش مخابراتی شهرستان حدود 60 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/گ

پوشش مخابراتی دزفول به 95 درصد می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.