فرماندارچابهار:

چابهار قطب مهم ورزش های آبی ساحلی و کریکت کشور

چابهار از قطب های مهم ورزش های آبی ساحلی و کریکت کشور است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرماندار چابهار گفت: این شهرستان از قطب های مهم ورزش های آبی ساحلی(موج سواری، فوتبال و والیبال ساحلی) و کریکت کشور به شمار می آید که ضروریست در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری در منطقه انجام شود.


ایوب درویشی افزود: چابهار با اتصال به آبهای اقیانوسی ظرفیت خوبی برای برگزاری رقابت های ورزشی همچون موج سواری، والیبال و فوتبال ساحلی است.


وی گفت: محدوده دریای بزرگ در چابهار موج های بزرگ و کوچکی دارد که این امر بهترین ظرفیت را برای موج سواری در این منطقه فراهم کرده است.


وی بیان کرد: غواصی از جمله رشته های پر طرفدار در کشور است که چابهار می تواند برای مسافران داخلی و خارجی در این زمینه خاطره انگیز باشد.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چابهار استعدادهای زیادی در زمینه کریکت دارد ضروری است مسئولان ورزشی فدراسیون کریکت را در این منطقه راه اندازی کنند.


فرماندار چابهار تسریع در ساخت ورزشگاه اختصاصی کریکت در این شهرستان را خواستار شد و افزود: ورزشکاران این منطقه در زمینه بوکس، دوومیدانی، شنا، فوتبال و والیبال توانایی و استعداد زیادی دارند.


درویشی گفت: چابهار با وجود داشتن استعدادهای فراوان مشکلات زیادی در زمینه سرانه فضاهای ورزشی دارد و می توان گفت محروم ترین شهرستان استان از نظر امکانات ورزشی است.

انتهای پیام/گ

چابهار قطب ورزش های ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار