فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد

صداوسیما هوشمندانه وهنرمندانه عمل می کند

فرمانده انتظامی استان گفت:صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد با وجود هجمه ها وجوسازی ها هوشمندانه عمل می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فرمانده انتظامی استان در نشست تعاملی و مشترک با مدیرکل ،معاونان و مدیران صداوسیمای استان با تشکر از زحمات شبانه روزی رسانه ملی کار رسانه را کاری بسیار ظریف ،هوشمندانه و هنرمندانه خواند و گفت: تا به امروز رسانه ملی در استان از در راستای رسالتهای محوله اش که همان فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی است به خوبی ایفای نقش کرده که نمونه بارز آن به نمایش درآوردن اقتدار نیروی انتظامی در حادثه به هلاکت رساندن قاتل شرور و فراری در استان و حفظ امنیت و آرامش در استان است.


سردار انصاری ارتباط نیروی انتظامی و صداوسیمای را تنگاتنگ و دوسویه برشمرد و افزود :در همین حادثه با وجود فضاسازیهای مسموم و وارد کردن هجمه های زیاد به نیروی انتظامی در فضاها و شبکه های مجازی توسط برخی سایتها و رسانه های محلی اما صداوسیمای استان به موقع ،هوشمندانه و با اتخاذ تدابیر درست این جوسازیها را نقش بر آب کرد.


فرمانده انتظامی استان امنیت را یکی از ارکان اساسی توسعه یک کشور و جامعه دانست و ادامه داد: برقراری و حفظ امنیت پایدار در جامعه و استان وظیفه ای همگانی است و همه باید نیروی انتظامی را در پیشبرد اهداف آن و تحقق این مهم کمک و همراهی کنند.


سردار انصاری با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس آن را تداعی کننده دلاورمردیها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام و جبهه حق علیه باطل دانست و اضافه کرد: امنیت ،عزت ،استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل و دستاورد هشت سال دفاع مقدس است که همه وظیفه داریم در گرامیداشت این هفته بکوشیم.


وی به در پیش رو بودن هفته ناجا وشعار امسال این هفته (امنیت برای همه .پلیس برای امنیت ) اشاره کرد و گفت :در هفته نیروی انتظامی امسال برنامه متنوعی در سراسر استان اجرا می شود.


سردار انصاری در ادامه با تشریح اولویتهای کاری نیروی انتظامی استان در ایام پیش رو افزود:آماده شدن برای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس و ناجا ،برقراری نظم و امنیت برای عزاداران در ایام سوگواری ماه محرم و تامین امنیت دانش آموزان و دانشجویان در بازگشایی مدارس و دانشگاهها از مهمترین برنامه های کاری این نیرو است.


مدیرکل صداوسیمای استان هم با تشکر از زحمات و تلاش سبزپوشان نیروی جان برکف انتظامی ،آرامش و امنیت حاکم بر استان را حاصل از خودگذشتگی و جانفشانیهای نیروی انتظامی دانست و گفت:نمونه عینی آن شهید مدافع حریم امنیت استان شهید عبدالخالق فرزدایان است که در ماه جاری برای تامین امینت استان جان خودش را در طبق اخلاص گذاشت و در برخورد با شرور جانی فراری به فیض شهادت نائل آمد.


افشارنیا با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار افزود:شهادت او موجب شد عزم و اراده مجموعه پرسنل نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و اشرار راسخ تر شده به طوریکه بعد از گذشت چند روز شرور فراری به سزای اعمالش رسید.


وی به فضاسازی های غلط و ملتهب برخی برای برهم زدن نظم ،آرامش و امنیت استان در به هلاکت رساندن جانی شرور فراری اشاره کرد و ادامه داد:در این فضای ایجاد شده صداوسیمای استان با بهره گیری از تمامی ظرفیتها برای ایجاد فضای آرامش و امید در جامعه ،آگاهی بخشی به مردم از عملکرد سبزپوشان نیروی انتظامی استان و کاستن فشار روانی بر این مجموعه برنامه های مختلفی در صدا و سیما به ویژه در حوزه خبر تلاشهای زیادی را انجام داد.


افشارنیا تعامل نیروی انتظامی با صداوسیمای استان را عمیق و مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد:رسانه ملی این آمادگی را دارد تا همانند گذشته در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در مناسبتهای مختلف به ویژه در هفته ناجا نیروی انتظامی را در پیشبرد اهدافش کمک و همراهی کند.


سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهور استان هم به نقش بی بدیل صداوسیما در فرهنگ سازی ،ارتقا رفتار رانندگی و ترافیک و مرتفع نمودن برخی مشکلات و زیرساختهای ترافیکی استان از جمله نبود مونیتورینگ کنترل ترافیک ،خط کشی معابر و عابران پیاده ،چراغ راهنمایی و رانندگی با مطالبه گری از دستگاههای متولی اشاره کرد و خواستار کمک و همراهی رسانه ملی با پلیس راهور برای تحقق این مهم شد.

انتهای پیام/د

رسانه ملی یار وهمراه همیشگی نیروی انتظامی استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.