۱۴ مدال دستاورد کاروان شهید حججی در روز پنجم رقابت‌های آسیایی

نمایندگان کشورمان در پنجمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا در 9 رشته ورزشی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ترکمنستان؛ روز پنجم مسابقات داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا ۲۰۱۷ در عشق آباد آغاز شد و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

**تکواندو:

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

برد آسان «پریسا جوادی» مقابل حریفی از تونگا

* مسابقات تکواندو داخل سالن آسیا 2017 صبح امروز پیگیری شد و پریسا جوادی در وزن منفی 66 کیلوگرم توانست کمتر از 2 دقیقه حریف خود را شکست دهد.

جوادی در این دیدار با نتیجه 31 بر صفر حریف خود را به آسانی شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

مدال طلا بر گردن پریسا جوادی

**پریسا جوادی تکواندو کار وزن منهای 62 کیلو گرم بانوان در راند اول برابر ژانگ از چین 2بر0 بازنده از شیاپچانگ خارج شد.
در راند دوم  6بر5 نتیجه را واگذار کرد اما در راند سوم مسابقه  دو حریف نمی توانستند برتری خود را چند ثانیه حفظ کنند بطوری که در امتیازات مساوی شدند و  در ثانیه های پایانی ضربه سر سه امتيازی جوادی باعث شد تا ژانگ چینی شکست را بپذیرد و به نقره بسنده و پریسا جوادی از کشورمان به نشان طلا دست یابد.

 
عرفان ناظمی با اداره بازی حریف افغان را شکست داد


* مسابقات تکواندو داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ صبح امروز پیگیری شد و عرفان ناظمی در وزن ۸۰- کیلوگرم توانست حریف افغان خود را شکست دهد.

با آغاز بازی، این نماینده افغانستان بود که پیش افتاد اما در نهایت ناظمی وقت اول را با برتری ۵ بر ۴ به پایان رساند.

وقت دوم برای ناظمی طوفانی بود و نماینده کشورمان در ۲ دقیقه دوم به حریف امتیاز نداد و ۵ امتیاز دیگر کسب کرد. او وقت سوم را هم خوب اداره کرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر۶ به برتری رسید و به دور بعد صعود کرد.

مدال برنز ناظمی قطعی شد

عرفان ناظمی در وزن منفی 80 کیلوگرم به مصاف حریف قزاق رفت و «هادی تیران» نیز در 62 کیلوگرم با حریف تایلندی مبارزه کرد.
بازی 2 تکواندو کار کشورمان که تقریبا به صورت همزمان برگزار شد جذابیت های زیادی داشت چرا که هر 2 مبارزه به صورت پایاپای در حال برگزاری بود. عرفان ناظمی در پایان وقت سوم با حریفش با نتیجه 14 بر 14 مساوی شد تا راند طلایی پیروز میدان را مشخص کند. او در راند طلایی 2 امتیاز گرفت و مدال برنز خود را قطعی کرد.


*هادی تیران هم در تاتامی کناری با حریف تایلندی مبارزه کرد و در یک دیدار داغ و حساس با نتیجه 16 بر 17 به برتری رسید تا او هم با این نتیجه مدال برنزش را قطعی کرده باشد.

 صعود تیران به جمع 8 تکواندوکار

هادی تیران، تکواندوکار وزن 58- کشورمان صبح امروز روی تاتامی رفت و موفق شد در دیداری نفس گیر حریف اردنی خود را شکست دهد.

تیران در اين ديدار توانست حریف اردنی خود را با نتیجه 12 بر 10 شکست دهد. دیداری که در وقت اول چندان دلچسب نبود اما در انتهای مسابقه و وقت سوم به دلیل امتیاز نزدیک دو تکواندوکار مسابقه جذاب تر شد.

وقت اول بدون امتیاز به پایان رسید و تیران وقت دوم را با برتری ۷ بر۵ به پایان رساند اما وقت سوم بازی جذاب شد و هر دو تکواندوکار برای گرفتن امتیاز تلاش کردند و رقابت پایاپایی با یکدیگر داشتند تا جایی که تماشاگران جذب بازی این دو تکواندوکار شدند.

در نهایت تیران رقابت را با نتیجه 12 بر10 به پایان رساند و به جمع 8 تکواندوکار برتر مسابقات راه یافت.

*ناظمی مدال طلای سنگین وزن تکواندو را تصاحب کرد

عرفان ناظمی تکواندو کار سنگین وزن کشورمان در منهای ۸۰ کیلوگرم با شکست چن دیگر نماینده چین مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

وی راند اول را ۲ بر ۰ بنفع خود تمام کرد، ولی در راند دوم حریف رو به ساق گیری و آسیب رساندن به ملی پوش ما آورد و توانست ۴ امتیاز بگیرد، اما در نهایت راند دوم ۶ بر ۴ به سود عرفان تمام شد.

در راند سوم در حالیکه ناظمی ۱۳ بر ۶ جلو بود به ساق گیری حریف دچار آسیب شدید شد و نتوانست چند ثانیه آخر نتیجه را حفظ کند و حتی نتیجه ۱۳ بر ۱۲ شد، ولی در نهایت ثانیه‌های مانیتور به صفر رسید تا حریف چینی نتواند پیروز از میدان خارج شود.

عرفان ناظمی ۱۳ بر ۱۲ نماینده چین را برد تا در کمتر از چند دقیقه چینی‌ها دو شکست از ایران در فینال داشته باشند.

*ناظمی: یک بار به همین حریف باختم و نمی‌خواستم دوباره ببازم/ دست پدر و مادرم را می‌بوسم

ملی پوش وزن منهای ۸، ۰ کیلوگرم تکواندو پس از کسب مدال طلا گفت: خدا را شکر می‌کنم که نتیجه زحماتم را اینجا گرفتم. برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردم و به همین خاطر دست تمامی مربیانم را می‌بوسم چرا که زحمات زیادی برای من کشیدند.
علاوه بر این دست پدر و مادرم را هم می‌بوسم که همیشه برای موفقیت من دعا می‌کنند.
یکبار با همین حریفم بازی کرده بودم و به او با اختلاف یک امتیاز باختم به همین دلیل در اینجا به دنبال جبران آن نتیجه بودم.
با همین ذهنیت با این حریف مبارزه کردم چرا که نمی‌خواهم در هیچ مسابقه‌ای ۲ بار بازنده باشم.

*طلا و یک برنز برگردن تکواندوکاران کشورمان

چهارمین روز از مسابقات تکواندو داخل سالن آسیا امروز پایان یافت و تیم ملی تکواندو موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شد.

عرفان ناظمی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم و پریسا جوادی در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستادند. همچنین هادی تیران در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم با شکست مقابل حریف قدرتمند کره ای به مدال نقره دست یافت.

*تیران: خیلی تلاش کردم یکی دیگر از طلایی‌های کاروان باشم، اما نشد

تکواندوکار وزن منهای ۵، ۸ کیلو گرم پس از کسب مدال نقره  گفت: حقیقتا شرمنده مردم ایران شدم. خیلی تلاش کردم تا یکی دیگر از طلایی‌های کاروان ایران در ترکمنستان باشم، اما نشد. تا لحظه آخر هم جنگیدم، اما امروز بدنم جواب نداد و نتوانستم حریف کره‌ای را شکست دهم.
او ادامه داد: حریفم کاملا قدر بود و اندامی کاملا کشیده داشت. به هر حال تلاشم را کردم، اما موفق نبودم امیدوارم در مسابقات بعدی جبران می‌کنم.

**كوراش:

* نخستین روز از رقابتهای کوراش داخل سالن در حالی از امروز آغاز می شود که تنها بهزاد وحدانی در وزن منهای 60 کیلوگرم بمصاف حریفان خواهد رفت.

وی در همان دور نخست با حریف عنوان دار جهانی کوراش ازبک، اسکندر حکیم اف مسابقه خواهد داد.

*نمایندگان کوراش کشورمان در اولین روز با پیروزی اغاز کردند

بهزاد وحدانی نماینده کوراش ما در اولین دیدار خود به مصاف حریف سوری خود مونیر قومن شتافت و با کسب دو امتیاز فنی وی را شکست داده و تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه ن‌هایی برای حضور در فینال با صورت مالیف نماینده کشور ترکمنستان دیدار خواهد کرد همچنین زهرا باقری کوراش کار نماینده کشورمان در وزن منهای ۸۷ در اولین دیدار خود حریف ویتنامی خود به نام تی هوا را با یک امتیاز فنی شگست داده ودر مرحله نیمه ن‌هایی این وزن باسیرمین کوبایوا از ترکمنستان مسابقه خواهد داد.

*زهرا باقری از راهبابی به فینال باز ماند

زهرا باقری نماینده کشورمان در وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کوراش برای رسیدن به فینال این وزن در مقابل رقیب ترکمنستانی خود به نام سیرین کوبایوا قرار گرفت و در همان دقایق اول مبارزه غافلگیر شده و با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد وی در مرحله اول این رقابت‌ها کوراش کار ویتنامی را مغلوب کرده بود.

*راهیابی بهزاد وحدانی به فینال رقابت‌های وزن منهای ۶۰ کیلوگرم

در یک دیدار پر از هیجان و در حالیکه تمام سالن یک پارچه حریف ترکمنستانی بهزاد وحدانی را تشویق می‌کرد او با هوشیاری تمام این دیدار را اداره کرده و با دو امتیاز فنی که از حریف سخت کوش خود "صورت مالیف" گرفت؛ پیروز میدان و راهی دیدار فینال این وزن رقابت‌های کوراش شد.

*بهزاد واحدی مدال طلای کوراش بازی‌های داخل سالن را تصاحب کرد

بهزاد واحدی در دیدار فینال و در مقابل ارکین عمرزانف از ترکمنستان قرار گرفت که با ضربه فنی کردن تمامی رقبای خود به فینال رسیده بود.

در این دیدار بهزاد با تمام قدرت و دلاورانه و در مقابل بیس از دو هزار تشویق کننده ترکمنستانی با اجرای پی در پی فنون این رقیب را از پای درآورد و پیروز مسابقه شد.

** بیلیارد:

سهيل واحدی اولين ديدار خود را با موفقيت پشت سر گذاشت

 بيليارد باز كشورمان در ماده "اسنوكر" مسابقات بيليارد بازی های آسيايی داخل سالن و رزمی 2017 عشق آباد مقابل حريفی از كشور پاكستان قرار گرفت و توانست اين حريف را با قدرت از پيش رو  برداشته و راهی دور بعد شود.

واحدی بلال محمد از پاكستان رابا نتيجه 5 بر 1 پشت سر گذاشت. وی در دور بعد مسابقات اسنوكر با لاو هائو تيان از چين رقابت می كند.

**علی مقصود در دومين ديدارش در ماده "نه توپ/ ناين بال" مسابقات بيليارد بازی های آسيایی داخل سالن و رزمی 2017 عشق آباد از سد حريف لبنانی نيز گذشت.او اين حريف را با نتيجه 9 بر 2 شكست داد و راهی مرحله يك چهارم شد.
حريف لبنانی در حالی كه 7 بر 2 عقب بود شكست را پذيرفت تا طبق قانون اين رشته نتيجه 9 بر 2 به نفع ملی پوش كشورمان به پايان برسد.

 

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

 **کشتی با کمربند:

پیروزی غلامی دریک هشتم نهایی کشتی با کمربند

* کشتی گیر وزنه 70- کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی بخش کلاسیک کشتی با کمربند حریف قزاق خود را شکست داد.

 محمد غلامی به عنوان اولین نماینده ایران بر روی تشک آمد.او در مرحله یک هشتم نهایی وزن 70- کیلوگرم، کوربانکولوف از قزاقستان قرار گرفت که با نتیجه 7 بر صفر برنده دیدار شد و راهی مرحله بعد شد.

حذف سحر غنی زاده از کشتی با کمربند بازی های داخل سالن آسیا

* بانوی کشتی گیر ایران با شکست برابر نماینده ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی کشتی با کمربند حذف شد.

حذف میرزاپور و نوروزی از کشتی با کمربند بازی های داخل سالن آسیا

* حامد میرزاپور، در مرحله یک هشتم نهایی وزن 90- کیلوگرم برابر موزاپاروف از قزاقستان قرار گرفت که با نتیجه 6بر صفر مغلوب شد و کنار رفت.

* قاسم نوروزی هم در یک هشتم نهایی وزن 60- کیلوگرم، برابریوماتوف از ازبکستان به رقابت پرداخت که 7 بر صفر بازی را واگذار کرد و حذف شد.

*یاسر محمدی در یک چهارم نهایی وزن 80- کیلوگرم نماینده پاکستان را 7بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.او در نیمه نهایی برابر نماینده ازبکستان قرار گرفت که با نتیجه 6بر 1 مغلوب شد و به همان مدال برنز اکتفا کرد.

قطعی شدن یک مدال برنز برای کشتی با کمربند ایران

* لیلا سیاوشی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 50- کیلوگرم، برابر نمانیده هند قرار گرفت که با نتیجه 7 بر صفر توانست او را شکست دهد.

*زهرا یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 55- کیلوگرم مقابل نماینده ترکمنستان 10بر صفر مغلوب شد.

* دربخش مردان، اسماعیل امیری در یک چهارم نهایی وزن 65- کیلوگرم با نماینده میزبان رقابت کرد و 6بر3 نتیجه را واگذار کرد تا کشتی گیر ترکمنستان برنده دیدار باشد.

* محمود پروانه در مرحله یک هشتم نهایی وزن 100- کیلوگرم در مصاف با نماینده مغولستان 3بر صفر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

* در بخش زنان، در مرحله یک چهارم نهایی وزن 70+ کیلوگرم، آسیه شجاعی توانست پارهار چاند از هند را با نتیجه 9بر صفر مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود. بنابراین یک مدال برنز دیگر برای ایران در بخش بانوان قطعی شد. او در مرحله نیمه نهایی وزن 70+ کیلوگرم با نماینده ترکمنستان رقابت کرد که در پایان شکست خورد و او از رسیدن به فینال بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.

*ریحانه شیخان در وزن 60- کیلوگرم برابر نماینده قرقیزستان روی تشک حاضر شد که با نتیجه 9 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.او در وزن 60- کیلوگرم به مصاف نماینده ترکمنستان رفت که با نتیجه 6 بر صفر شکست را قبول کرد.

**فوتسال:

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان از ساعت 11 به وقت محلی و در دومین دیدار بازی‌های داخل سالن آسیا، به مصاف تایلند خواهد رفت.

 نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

بانوان فوتساليست كشورمان با نتيجه 2 بر صفر مقابل تايلند شكست خوردند.

**تنیس:

نداف حذف شد

حمیدرضا نداف تنیسور کشورمان در دور دوم بازی های خود امروز (چهارشنبه) برابر دنیس یوسیف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

حذف تیم تنیس دوبل مردان

تیم تنیس دوبل مردان ایران بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در اولین دیدار خود به مصاف اندونزی رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. به این ترتیب ایران با این شکست از راه یابی به مرحله بعد بازماند.

**موتای:

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

علی زرين فر نخستين فيناليست موی تای ايران شد.

علی زرين فر برای رسیدن به فینال وزن منهای60 کیلوگرم موتای بازیهای داخل سالن، در مقابل ادیبلیک نورمتوف از ترکمنستان قرار گرفت.

او راند اول را 9 بر 10 واگذار کرد و در راند دوم 10 بر9 پیروز شد.اما زرين فر راند سرنوشت را هم 10 بر 9 به سود خود پایان داد و در نهایت با امتیاز 29 بر 28 به فینال رسید.

مدال برنز بر گردن رضا احمدی نژاد 

**رضا احمدی نژاد در مقابل مانا از تایلند قرار گرفت و علیرغم تلاش فراوان در نهایت با نتیجه 30 بر 27 این مسابقه را به حریف قهرمان جهان خود واگذار و به مدال برنز قناعت کرد مراسم توزیع مدال رشته موتای فردا بعد از ظهر برگزار می شود.

**کیوان سلیمانی پس از حضور 3 موی‌تای کار ایرانی به فینال این رشته ورزشی در عشق آباد، این بار نوبت کیوان سلیمانی بود که شانس خود را برای حضور در فینال آزمایش کند.

او در دیدار ما قبل نهایی وزن خود در مقابل مصطفی تکریتی از عراق قرار گرفت و در مجموع 3 راند با امتیاز 30 بر 27 به پیروزی رسید و در فینال این وزن و کسب مدال طلا فردا مبارزه خود را برگزار خواهد کرد.سلیمانی چهارمین موی‌تای کار ایرانی است که به فینال این رشته راه یافته است.

مجید هاشم‌بیگی  راهی فینال شد

**مجید هاشم بیگی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان در دقیقه دوم دیدار خود با حریف ترکمنستانی، توانست با یک ضربه روی پا حریفش  را به کف رینگ انداخت و با ناک اوت این دیدار را قاطعانه به سود خود پایان داد.

سعیده غفاری فینالیست شد

*سعیده غفاری در مقابل انجان از ترکمنستان قرار گرفت و در همان راند اول با دو ناک دان و در نهایت ناک اوت کار موتای کار ترکمنستانی را تمام کرد و راهی فینال شد. دیدارهای فینال رشته موتای فردا بعدازظهر انجام خواهد شد.

مدال برنز موتای بر گردن زهرا بوبور

**زهرا بوربور اژدری موی‌تای کار وزن منهای 63 کیلوگرم کشورمان که برای حضور در فینال این وزن در برابر هونگ از ویتنام قرار گرفت و با امتیاز 30 بر 27 از صعود به فینال بازماند و موفق به کسب مدال برنز شد.

**دوچرخه سواری:

**محمد دانشور و علی علی عسگری در ماده اسپرینت همراه با 20 رکابزن حضور داشتند که در پایان دور مقدماتی محمد دانشور با ثبت زمان 10 ثانیه و 164 هزارم ثانیه اول شد.
علی عسگری دیگر نماینده ایران با زمان 10 ثانیه و 560هزارم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت.
به این ترتیب دونماینده ایران موفق شدند به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یابند.
امروز رقابت های اسپرینت تا مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود.

*رقابت ۲ رکابزن ایران در یک چهارم ن‌هایی اسپرینت/ پخش آهنگ پلنگ صورتی برای رکابزنان

درادامه رقابت‌های دوچرخه سواری بازی‌های داخل سالن آسیا، دو رکابزن ایران پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی، با نمایندگانی از هند و هنگ کنگ به رقابت پرداختند که در پایان هر دو موفق به صعود به مرحله یک چهارم ن‌هایی شدند.
در مرحله یک هشتم ن‌هایی محمد دانشور با کومار از هند رقابت کرد که در پایان زمان ۱۱ ثانیه و ۰۸۱ هزارم ثانیه را ثبت کرد و اول شد. با این نتیجه توانست راهی مرحله یک چهارم ن‌هایی شد.
علی علی‌عسگری هم با، چون لانگ از هنک کنگ مسابقه داد و زمان ۱۱ ثانیه و ۳۱۰ هزارم ثانیه را ثبت کرد و اول شد.
او نیز راهی مرحله یک چهارم ن‌هایی شد.
نکته جالب در برگزاری مسابقات اسپرینت، پخش آهنگ پلنگ صورتی برای رکابزنان بود. به طوری که درابتدای که دو رکابزن به آرامی پشت سر هم در حرکت بودند و یکدیگر را کنترل می‌کردند، برگزار کننده برای آن‌ها آهنگ پلنگ صورتی را پخش می‌کرد.

**بسکتبال بانوان:

تيم ملی بسكتبال 3 نفره بانوان ايران در نخستين ديدار بازی های داخل سال آسيا موفق شد با نتيجه 21 بر 4 افغانستان را از پيش روی بردارد.

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان در دومین دیدار بازی‌های داخل سالن آسیا با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ چین تایپه را مغلوب کرد.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

حاشیه ها:

** حاشیه تکواندو

دیدار نماینده کره جنوبی با نماینده کشور میزبان با حواشی جالبی همراه بود.

صدای طبل تماشاگران ترکمن در زمان حضور نمایندگان کشورشان گوش خراش است.

حدود یک هزار تماشاگر ترکمن با لباس های یکدست و پرچم کشورشان در سالن حضور دارند و با تشویق های بی امان و صدای طبل سکوهای تماشاگران را به لرزه می اندازند.

در هنگام مسابقه حریف میزبان با حریفی از کره جنوبی، خبرنگار زن کره ای از پس تماشاگران ترکمنستان برآمد و در هنگامی که تکواندوکار کره ای امتیاز می گرفت بی امان نماینده کشورش را به تنهایی تشویق می کرد. این موضوع تماشاگران ترکمن را پس از برتری تکواندوکار کره ای کاملا عصبی کرد.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

** کوروش خسرویار، محسن رستمی و بتول پاک رو سه داور ایرانی حاضر در مسابقات کوراش بازیهای داخل سالن آسيا 2017-عشق آباد 

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

** با حضور رئيس كميته ملی المپيك كشورمان؛ نشست هيات رئيسه شورای المپيك آسيا برگزار شد.

** علی كفاشيان نايب رييس فدراسيون فوتبال، رباب شهريان نايب رييس كميته ملی المپيك و ليلا صوفی زاده نايب رييس فدراسيون فوتبال برای تشويق بانوان فوتساليست در سالن مسابقات حاضر شدند.

**شهرام شهبازی، استارتر بين الملی و افتخار دو و ميدانی ايران، در بازی های داخل سالن آسيا  تپانچه شروع دوهای حساس  را به صدا درآورد.

رئیس فدارسیون دوومیدانی کشورمان:

*کیهانی: کسب ۵ مدال رضایت بخش است، اما می‌توانست خوشرنگ‌تر باشد

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در پایان رقابت‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان به المپیک ایران، گفت:

در ترکمنستان به قول حداکثری قبل از مسابقات عمل کردیم.

کیوان قنبرزاده و مرادی هم توانایی کسب طلا را داشتند، اما به نقره و برنز رسیدند، اما قبل از مسابقات قول ۳ تا ۵ مدال را داده بودیم و خوشبختانه به قول حداکثری عمل کردیم.

از ابتدای سال تا کنون در رده‌ها و مسابقات مختلف حدود ۱۵ مدال کسب کردیم که این موضوع ما را به آینده دوومیدانی امیدوارتر کرد.

تصاویر روز پنجم بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۱۷ ترکمنستان

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

برنامه نمایندگان ایران در روز پنجم رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

تثبیت جایگاه ایران در رده دوم با کسب ۱۳ مدال در روز پنجم

جدول رقابت های داخل سالن آسیا ترکمنستان

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در روز پنجم بازی های داخل سالن

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار